Hey,
Ik ben op zoek naar een toffe reisgenoot(en) (aha
)
Reden:
De vrienden hebben besloten een all-in in Mallorca te doen waar ik toch maar voor gepast heb om de goede reden dat ik buiten het hotel, het zwembad, het strand en de bar nog iets anders wil gezien hebben.
Waar?
Ergens in het zuiden van Europa (waar de kans net iets hoger is dat het zonnetje schijnt)
--> Portugal, Spanje, Frankrijk, Italië (incl. Sicilië), Malta, Kroatië, Griekenland,....
En dan ginder verschillende plaatsen aan doen.
Hoe?
Hangt af van de afstand --> vliegtuig of auto
Wanneer?
Hier loopt natuurlijk heel de planning stuk --> 01/8 -> 15/08 heb ik congé (we zijn er wezenlijk vroeg aan begonnen
, maar de beste vakanties zijn degene die ge niet plant (een beetje) en wel ziet wat er van komt --> en hé de sfeer verzorg je zelf !!)
jij?
Man of vrouw maakt niet uit.
Leeftijd speelt ook geen rol, maar laten we toch zeggen +- 5 jaar van mijne leeftijd, om toch de interesses wat hetzelfde te houden zodat we elkaar niet gaan verevelen.
En hoe meer zielen,...
Ik?
Oei, nu gaat je te weten komen met wie je op vakantie gaat
Ik ben 23 jaar, man, van Vl.-Brabant, sportief en gemakkelijk in de omgang.
Een terraske doen, een pintje pakken en is een goed feestje.
Al 2 jaar aan het werk en regelmatig in het buitenland voor mijn werk.
Op vakantie wil ik mij amuseren (uiteraard), een paar dagen dingen bezoeken en een paar dagen relaxen aant strand, zwembad, terraske in de stad,.... int zonneke (wat rood-en), wat sporten, is goe gaan eten, is ene gaan drinken en is ne keer weggaan.
Niks moet, alles mag.
Weet je, als je zin hebt om niet langer thuis te zitten en op vakantie te gaan ... laat me iets weten, we bespreken het en we zijn weg!!!
Ciao.