Vakantie enkel tijdens groot verlof

Status
Niet open voor verdere reacties.

donaldje

Active Member
Gegroet mensen!

Via google op deze website terecht gekomen, en uit de posts die ik hier aantref, lijkt me dit wel een deftige site.
Ik ben een 33 jarige man uit Tienen, omgeving Leuven dus (Vlaams-Brabant), single en wil liever niet alleen op reis gaan deze zomer. Als ik specifieke single-reizen afspeur bij touroperators, kost dat gigantisch veel geld. en dan moet je nog gekoppeld worden of heeft de ander misschien verwachtingen. :(
Alternatief zijn georganiseerde busreizen, maar daar voel ik me (ik kan verkeerd zijn) als 33jarige net iets te jong voor.

Ergens denk ik, gewoon met soortgelijke mensen samen op reis. Je vermijdt de eenpersoonskamertoeslag, hoeft niet alleen te eten, en wie weet vloeit er wel wat vriendschap of goede kennis uit voort.
We hoeven niet elke dag alles samen te doen uiteraard, dan kan besproken worden.

Ik ben leraar, dus ik kan geen vakantie nemen, ik kan enkel de gekregen vakantiemaanden gebruiken :)

Qua bestemming ben ik vrij flexibel. Liefst niet te overvol gevuld met activiteiten van 's morgens tot 's avonds maar zuiver strand en eten is net dat andere uiterste, dus iets daartussen?
Mijn ideale vakantie was die op Gozo intussen toch al 5j geleden. Eiland bij Malta. Vliegreis, bus en boot en dan met taxi tot aan hotel op klein eilandje. Heb daar toen met vrienden elke dag iets anders gedaan: eens gewoon dagje strand, eens wandelen doorheen eiland tot ander strand, boot gehuurd, scooters gehuurd, ander eiland bezocht, hoofdstad eens aangedaan.

Dus ik kijk nog wel eens de komende dagen tussen de andere entry's op deze site. En als er hier iemand reageert... ;)

Hé daar!
Ik heb wel interesse.
Ik ben nog op zoek naar iets voor de maand juli.
Liefst niet te ver rijden of een goedkope vlucht (binnen Europa dus ;-)).
En ik zou een 10 dagen kunnen gaan ongeveer.
Zegt dat je iets?
Groetjes,
Iris

Dag Iris