Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vakantie maatje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thuur

Member
Ik ben een man 60+ jong van geest en lichaam, ik ben masseur van beroep met een eigen praktijk.
Daar ik sinds oktober 2021 nog maar 4 dagen werk, ben ik op zoek naar een reismaatje om regelmatig weekendjes weg te gaan en ook voor een paar weekjes op vakantie te gaan. Ik woon in Heerlen ( zuid Limburg )

Thuur,
Omdat ik graag af en toe er op uit trek en dit liever niet altijd alleen wil doen, ben ik op zoek naar een reisgenoot om samen af en toe van een weekenduitstap of vakantie te kunnen genieten.
Want zoiets is toch het leukst als je dat met iemand kunt delen ?
Ik ben een vrouw ,ook 60+ en woon op een van de zuid-hollandse eilanden.
Uitstapjes beperk ik het liefst tot eigen land en vul ze graag in met een wandel - of fietstocht en verder alles wat zich voordoet,dat kan eigenlijk van alles zijn,behalve uitgesproken actieve sporten ,daar houd ik niet zo van!
Ben in bezit van een auto en ben sinds kort het motorrijden aan het verkennen,maar dat is nog heel pril!
Lijkt het je wat om eens te bezien of we op een zelfde lijn zitten in wat we beiden zoeken ?
Dan verneem ik graag je reactie!
hartelijke groet,
Polderse

Hi Polderse, leuk dat je reageerd.
Het is zeker leuker als je samen met iemand leuke uitstapjes kan maken.
Weekenduitstapjes in eigenland vind ik helemaal goed, Nederland heeft vele mooie plaatsen. Om wat te zien en te ondernemen .
Daar ik in het zuiden woon , langs de grens met belgie en Duitsland ben ik ook vaker de grens over gegaan voor een leuk weekendje, in de ardennen en de eifel. Ik wandel graag om veel van de omgeving te kunnen zien ik ben vrij gemakkelijk in omgang en ruim denkend.
Ik kan me gemakkelijk aanpassen om meer te kunnen genieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...