Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vakantie Malaga dinsdag 6 j́uli

Status
Niet open voor verdere reacties.

wendy dergent

New Member
Hey,
Ik zal mij even voorstellen ben een vrouw van 50 j leeftijd, slecht te been en verplaats mij met een plooibare scooter. Ben zelfstandig en heb weinig of geen hulp nodig. Ben een rustige persoon die graag reist, nieuwe omgevingen ontdekt, rond wandelt/rijdt (scooter)en plaatsen bezichtigt, terrasjes doet met een leuke toffe babbel.
Ik heb twee maanden geleden een reis geboekt naar Malaga vertrek 6 juli retour 10 juli voor twee personen. Vertrek van uit Eindhoven luchthaven. Gisteren krijg ik te horen dat met reisgenoot niet meer mee gaat. De vliegtickets, hotel Room Mate Valeria met ontbijt en huurauto is reeds betaald. Uw kosten zouden zijn middag/avondeten, terrasjes en uitstapjes.
Ben jij de persoontje ik zoek neem snel contact op met mij want zondag 4/7 staat de corona test ingeplant.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...