Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vakantie september 2013 - voorkeur Turkije of Z-Frankrijk :-)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nelle
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nelle

New Member
Hello!

Vorig jaar hier een leuke reisgenoot gevonden, dus probeer ik dit jaar nog eens opnieuw

Ik ben vrouw van bijna 31, maar nog jong van geest , die in september graag een weekje op reis wil richting Turkije (Istanbul, Kusadasi, niet al té zuidelijk), ofwel, helemaal anders, richting Zuid-Frankrijk, of Italië.

Ik hou van kleine stadjes bezoeken, terrasjes doen, de lokale sfeer opsnuiven, eens gaan eten, enz... Ook een uurtje of 2 in de zon liggen, kan ik wel verdragen, maar écht niet langer! Wat ik ook tof vind, is met een brommertje rondcrossen van hot naar her zodat je toch wel wat van de wijde omgeving gezien hebt...

Ik ben een vlotte meid, ik babbel en lach graag, ben openminded, dus van jou verwacht ik ook wel een beetje hetzelfde... ;-)

Als je interesse hebt, mail me maar op anneline8470@hotmail.com, want hier check ik mijn mails niet zo vaak...

Grtjs!

Ik ben 32 jaar en ga in september naar Zuid Frankrijk. Ik ben wel een man, maar weetnie waarom dat een verschil zou moeten uitmaken om te reizen.

Hier kan je al een fotoke zien van mij van vorige jaar in Zuid Frankrijk: http://www.reisforum.info/members/tom0-albums-grimaud-picture685-opschrift.jpg

Is Zuid-Frankrijk ook voor je goed, want daar ga ik heen in september?
Villefranche sur mer oftewel Port Grimaud.

Laat me iets weten of anders stuur ik je een mailtje hé.

Grtz, Tom.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Nelle,

In september 2 weekjes met de auto naar de Provence!! Spreekt je dat misschien aan?? Laat dan maar iets weten...

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...