Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vakantie september/oktober 2007

• Onderwerp starter Onderwerp starter sanne
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sanne

New Member
Hoi,

Ik ben Sanne, een vrolijke meid van 22! Ik wil graag op vakantie maar al mijn vrienden zijn al gesetteld of hebben reeds een reis geboekt! Ik heb vakantie genomen de laatse week van septmber en de eerste week van oktober. In die twee weken zou ik graag op vakantie gaan. Dus zoek ik leuke reisgezel(len) die met mij mee willen gaan! Mijn ideale vakantie is er een met zon, zee, strand, cultuur, rust, lekker eten,... Mijn bestemming is nog onbekend. Zolang we maar in de bikini kunnen rondhuppelen

Zie jij het zitten om met een goedlachse meid op vakantie te gaan? Laat het me dan weten!

PS: man of vrouw maakt niet uit, als het maar gezellig is!

Greetz Sanne

Reply

Hallo,
Ik heb net een berichtje geplaatst bij 'reisgezellen gezocht. Als de zwarte zee je iets zegt: spotgoedkoop; ontzettend mooie mensen en een uitgangsleven waarbij het hier Bokrijk is: laat maar iets weten. Liefst niet met 1 persoon alleen (klinkt zo ...) maar hoe meer zielen hoe meer vreugd... Al is september/oktober ook daar al niet meer de heetste periode. Reis zelf is niks: 3 uurkes in de plain en je bent er.

tot welke leeftijd sanne, laat je me iets weten aub ?

Tot welke leeftijd aub ?

Groetjes

Gelieve niet op oude berichten te reageren firre

Deze gaan we sluiten omdat het toch niet meer van toepassing is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...