Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vakantie September/Oktober 2011

• Onderwerp starter Onderwerp starter TimJ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TimJ

Member
Hey allemaal,

Ik ben van plan om in de periode september-oktober. Periode ligt nog niet vast de bestemming ligt ook nog niet vast. Zelf prefereer ik ergens in Zuid-Europa het mag een luilekker vakantie zijn of iets actiefs of een mix vanalles een actieve culturele luilekker vakantie .

Laat jullie maar horen!

Mss nog ff iets over mezelf ben 30 jaar woonachtig prov. Antw.

Mag eventueel ook een wandelvakantie zijn. Ik heb hier thuis reeds een aantal brochures liggen van trekkings in de bergen.

Momenteel heb ik al een vage planning. Eerst een weekje rondtrekken in de bergen gevolgd door een aantal dagen aan de Italiaanse kust of Meren.

Laat jullie horen indien jullie interesse hebben!

reisgeno(o)ten

Hey Tim,

Al iets gevonden voor in september?

Lees ons zoekertje Rickky, reisgeno(o)ten gezocht geplaatst 15 aug

Groetjes,

Rickky

hoi

------------------------------------------
Heb je misschien zin om mee te gaan naar Egypte tussen 16.12 en 23.12 .2011? Het is de week voor Kerst

Of ben je misschien ondertussen al op reis geweest?

groetjes
Hanne

------------------------------------------
Heb je misschien zin om mee te gaan naar Egypte tussen 16.12 en 23.12 .2011? Het is de week voor Kerst

Of ben je misschien ondertussen al op reis geweest?

groetjes
Hanne

Hey,
Ben dus al op reis geweest in september, was een leuke rondreis van een week west turkije, met nog een 10 dagen verblijf in kusadasi, was zeer tof, goeie groep.
Vind Egypte ook wel goed, een 2 jaar geleden er geweest in december, lekkere temperaturen, niet te heet meer. Maar ga wel moeten nakijken of er nog een weekje van tussen kan. Indien het me lukt laat ik vlug iets weten.
Groetjes
Rickky

hoi

ok,dat is goed ,laat dan maar iets weten.
Bedankt!

groetjes
Hanne
----------------------------------------------------

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...