Vakantie Spanje juni ,juli, aug of sept

leoni

New Member
Goedendag ik ben leoni (bijna 37 jaar) en nu we dadelijk weer mogen zou ik graag even ontsnappen naar Spanje en het zou me leuk lijken om dat samen met iemand te kunnen doen.

ik hou van de zon, zwemmen, terrasjes, natuur maar ik sta zeker ook open voor cultuur of nieuwe dingen (sport) uit te proberen. Dat lijkt me ook het leukste van met iemand samen op vakantie gaan, dingen ondernemen waar ikzelf misschien wel helemaal niet opgekomen was. Maar een relax vakantie in een All inclusieve hotel is ook niks mis mee (zolang het zonnetje maar schijnt en er een zwembad is ;) )

eigenlijk ben ik niet zo moeilijk en hoop iemand te vinden die er hetzelfde instaat , een beetje geven en nemen en we hebben vast beide een leuke vakantie.
Zelf heb ik een voorkeur voor Spanje omdat ik dat al een beetje ken. maar joh gooi gerust een idee op ;)

leeftijd zegt me weinig , gezelligheid is veel belangrijker.

Ajuta

New Member
Hallo Leonie,
Ik ben een leuke en spontane man van 54 uit Brabant en heb wel serieuze interesse om samen naar Spanje te gaan. Ik kan me wel vinden in je oproep, dus dat lijkt mijn hardstikke leuk. Mijn voorkeur gaat uit naar de maand september, maar is echter geen pre...
Groetjes Mark

Bovenaan