(vakantie)vriendin gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Athina

Member
hallo
zijn er nog dames die op zoek zijn naar een vrouwelijk reismaatje ?
rond de leeftijd van 40/48 jaar, omgeving provincie Antwerpen (of redelijke rijafstand)
voor zonvakanties binnen Europa...

laat jullie eens horen !! (y)

groetjes
Anita

Hoi Carine ,
bedankt voor je reactie, ik ga je zeker een mailtje sturen.
alvast prettige paasdagen!

groetjes,
Anita

Hey dames

Ben niet van het antwerpse maar ben zelf ook op zoek naar een vrouwelijke reisgenootje.
Ben van oost vlaanderen.
Hebben jullie reisplannen?

Hoi Alicia,
bedankt voor je reactie, ik ga je een pb sturen.
heb al zeker afgesproken met Carine om kennis te maken, en die reisplannen volgen er hopelijk nog op :)

Anita vroeg mij een link naar mijn FB en gaf aan dat zij interesse heeft. Ik stuurde haar die link naar mijn FB en daarna heeft zij nooit gereageerd :-).

Carine vroeg mij een mail te sturen omdat ook zij interesse had. Ik stuurde een mail en ook van haar ontving ik nooit ern reactie terug.

Grappig om allebei hier tegen te komen :-).

Maar goed..,,. We zoeken verder :-)

@Marga,
bespeur ik daar een beetje jaloezie of frustratie Marga?
of hoe moet ik je noemen; Marga, Bianca of ... wie weet ben je nog iemand anders???
als je valse namen gebruikt in je berichten dat komt niet echt betrouwbaar over hé,
en dat voor een eerste kennismaking, wie weet wat volgt er nog...
sorry maar dan heb ik toch mijn bedenkingen hoor, en blijkbaar ben ik niet alleen.
Maar ik wens je nog veel succes in je verdere zoektocht, hopelijk vind je iemand waar het wel mee klikt.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben 38j en uit Oost-Vlaanderen en ook op zoek naar nieuwe mensen om eens 'n weekje weg te gaan.

Groetjes,
Sabrina

Ik ben een vrouw van 42.
Ik ga van 4 juni tot 11 juni naar Lefkada Griekenland voor een gezondheids-retreat met yoga, meditatie, eten en drinken, excursies etc etc. Verblijf is in een villa en iedereen krijgt Eigen kamer, met badkamer gelukkig (wel zo fijn als je alleen reist toch)
De reis wordt verzorgd door Nirvana Health Retreat en is inclusief alle activiteiten plus eten en drinken maar exclusief de vlucht.
Wil je mee?

heel graag Nirvana,

Lefkada (of Lefkas) is een heel mooi eiland, ben er al 2x geweest trouwens.
maar ik heb tijdens die periode enkele verplichtingen op mijn agenda staan, dus helaas.
en.... ik heb reeds Kreta geboekt voor 14 juni, ook mooie vooruitzichten toch! (y)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan