L Les New Member 13 jul 2011 #1 Hallo, Heb juist een huwelijk achter de rug en sta er alleen voor. En het is hoogtijd dat ik eens verlof neem en weg ga. Maar ik zie er tegenop om alleen te gaan, dus zoek jij ook iemand om op vakantie te gaan en zich te amuseren dan hoor ik het graag. Je kan me altijd mailen, want zo vaak zal ik hier niet op komen kijken. Momenteel wil ik genieten van het weg zijn en genieten van de zon. Mvg Les, 31j (btw: ik ben mannelijk) leske_1980@hotmail.com
Hallo, Heb juist een huwelijk achter de rug en sta er alleen voor. En het is hoogtijd dat ik eens verlof neem en weg ga. Maar ik zie er tegenop om alleen te gaan, dus zoek jij ook iemand om op vakantie te gaan en zich te amuseren dan hoor ik het graag. Je kan me altijd mailen, want zo vaak zal ik hier niet op komen kijken. Momenteel wil ik genieten van het weg zijn en genieten van de zon. Mvg Les, 31j (btw: ik ben mannelijk) leske_1980@hotmail.com
R richee Well-Known Member 13 jul 2011 #2 heel pakkende titel, iedereen die hier op dit forum komt, komt hier voor het onderwerp vakantie
L Lene New Member 14 jul 2011 #4 @ Richee: en al die mensen die onder de rubrier "reisgenoot gezocht" ook een onderwerp "reisgenoot gezocht" maken, is dat dan niet "pakkend"?
@ Richee: en al die mensen die onder de rubrier "reisgenoot gezocht" ook een onderwerp "reisgenoot gezocht" maken, is dat dan niet "pakkend"?
R richee Well-Known Member 14 jul 2011 #5 @ lene, helemaal mee eens, maar dat is toch nog net iets duidelijker dan vakantie maar misschien dat deze discussie hier niet thuis hoort
@ lene, helemaal mee eens, maar dat is toch nog net iets duidelijker dan vakantie maar misschien dat deze discussie hier niet thuis hoort
Hanne Member 10 nov 2011 #6 Les zei: Hallo, Heb juist een huwelijk achter de rug en sta er alleen voor. En het is hoogtijd dat ik eens verlof neem en weg ga. Maar ik zie er tegenop om alleen te gaan, dus zoek jij ook iemand om op vakantie te gaan en zich te amuseren dan hoor ik het graag. Je kan me altijd mailen, want zo vaak zal ik hier niet op komen kijken. Momenteel wil ik genieten van het weg zijn en genieten van de zon. Mvg Les, 31j (btw: ik ben mannelijk) leske_1980@hotmail.com Klik om te vergroten... -------------------------------- Heb je misschien zin om mee te gaan naar Egypte tussen 16.12 en 23.12 .2011? Het is de week voor Kerst Of ben je misschien ondertussen al op reis geweest? Indien interesse,laat me dan maar gerust iets weten! groetjes Hanne (30 jaar )
Les zei: Hallo, Heb juist een huwelijk achter de rug en sta er alleen voor. En het is hoogtijd dat ik eens verlof neem en weg ga. Maar ik zie er tegenop om alleen te gaan, dus zoek jij ook iemand om op vakantie te gaan en zich te amuseren dan hoor ik het graag. Je kan me altijd mailen, want zo vaak zal ik hier niet op komen kijken. Momenteel wil ik genieten van het weg zijn en genieten van de zon. Mvg Les, 31j (btw: ik ben mannelijk) leske_1980@hotmail.com Klik om te vergroten... -------------------------------- Heb je misschien zin om mee te gaan naar Egypte tussen 16.12 en 23.12 .2011? Het is de week voor Kerst Of ben je misschien ondertussen al op reis geweest? Indien interesse,laat me dan maar gerust iets weten! groetjes Hanne (30 jaar )