Hoi allemaal,
Ik heb pas nog een berichtje geplaatst voor een reis naar noorwegen begin augustus 2012...
Omdat deze reis echter helemaal nog niet vast ligt dacht ik ook een open topic te maken voor eender wie die deze zomer eender waar naartoe wil en mij wil meenemen
De trip naar Noorwegen was mijn eerste zomerplan en eentje dat ik graag wil uitvoeren. Daarnaast heb ik nog wat extra verlof waar ik graag leuke dingen mee zou willen doen.
Is er iemand die net als mij nog geen concrete zomerplannen heeft en graag een actieve reis wil doen?
Pyreneën, weekendje Normandië, trekvakantie in portugal, wandelen in Ierland, Griekenland, Ijsland, Vietnam, India, .... Allemaal dingen die nog op mijn to do-lijstje staan
Ik ben een 25-jarige spring in't veld, momenteel woonachtig te Brussel. Ik zie mezelf als heel erg easygoing omdat ik open sta voor alle ideeën en graag nieuwe dingen wil zien, ontdekken en bijleren. Te dominante reisgenoten die hun willetje steeds moeten doordrijven zijn echter niet echt aan mij besteed. Ik hou van reizen met een goede mix van actie en rust om te genieten (van vooral natuur).
Alle suggesties zijn welkom!
Lise