vakantieideeën Zomer 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lise G

New Member
Hoi allemaal,

Ik heb pas nog een berichtje geplaatst voor een reis naar noorwegen begin augustus 2012...
Omdat deze reis echter helemaal nog niet vast ligt dacht ik ook een open topic te maken voor eender wie die deze zomer eender waar naartoe wil en mij wil meenemen :-)

De trip naar Noorwegen was mijn eerste zomerplan en eentje dat ik graag wil uitvoeren. Daarnaast heb ik nog wat extra verlof waar ik graag leuke dingen mee zou willen doen.

Is er iemand die net als mij nog geen concrete zomerplannen heeft en graag een actieve reis wil doen?
Pyreneën, weekendje Normandië, trekvakantie in portugal, wandelen in Ierland, Griekenland, Ijsland, Vietnam, India, .... Allemaal dingen die nog op mijn to do-lijstje staan :-)

Ik ben een 25-jarige spring in't veld, momenteel woonachtig te Brussel. Ik zie mezelf als heel erg easygoing omdat ik open sta voor alle ideeën en graag nieuwe dingen wil zien, ontdekken en bijleren. Te dominante reisgenoten die hun willetje steeds moeten doordrijven zijn echter niet echt aan mij besteed. Ik hou van reizen met een goede mix van actie en rust om te genieten (van vooral natuur).

Alle suggesties zijn welkom!
Lise

Hey Lise,

dit topic ga ik even volgen. Ik was zelf namelijk van plan om tijdens het bouwverlof (laatste 2 weken van juli + eerste 2 weken van augustus) een mooie reis te maken, maar wegens financieel gebrek gaat dit niet door. Wel had ik graag in die periode een low budget tripje gedaan, al was het maar een lang weekend, om toch eens weg te zijn geweest.

Kroatië lijkt me bv. wel leuk, of Sicilië. Madeira zou ik ook heel graag eens doen, of Zuid-Spanje.

Ik ben 31/m van in Zottegem trouwens.

Groeten,
Gert

Hoi Lise,

dat klinkt heel erg aanstekelijk! Ik kan tussen half juni en half juli ergens twee weken verlof nemen en ben dat ook sowieso van plan, maar zoek net als jij nog een reisgenoot. Ik zou doodgraag eens buiten Europa op reis gaan, want dat is me helaas nog nooit gelukt. Azië, Amerika, Afrika... Het maakt me niet uit, als het ook maar weer niet té duur is. Ik heb hier op dit forum ergens een topic lopen met het idee om een roadtrip te doen langs enkele National Parks in de States, maar ben uiteindelijk nog helemaal niet zeker of het dat wel wordt.
Oh ja ik ben een meisje van 26 (bijna), uit Antwerpen.

groetjes,
Morgane

Hello,

Noorwegen is super! Ben er 2 jaar geleden geweest rond die periode en een nationaal parkske doortrokkken, een must! Sneeuw, regen, hagel, en stralende zon meegemaakt, en het is er niet bepaald goedkoop maar de natuur maakt alles goed.

Baay The Waay: Ik zoek ook nog een reisgenoot voor deze winter om in november voor een 2 tot 3tal-weken naar de zon te trekken, of in de periode-kerst-nieuw.
Landen die me aanspreken: Sri Lanka, Costa Rica, Nepal, Turkije, Marokko, Jordanië, Namibië, USA ..etc..etc ...or anywhere waar de zon zeker van de partij zal zijn.... Ohja, ik ben 26m, west-vl, gedreven door muziek en het Belgische weer grondig beu:). Feel the same? Just let me know . groeten

Zomer 2012

Hoi,

Ik ga eind juli, begin augustus gaan roadtrippen langs de Franse kust en de Pyreneeën. Welke activiteiten er worden gedaan moet nog allemaal besproken worden. Maar het wordt waarschijnlijk voornamelijk een sportieve vakantie met wat cultuur en natuur. Als je interesse hebt mag je altijd een seintje geven.

Groetjes,

Fred

Wil je natuur en iets anders, zeil met ons mee in ons zeiljacht in San Blas, het woon gebied van de Kuna Indianen, een groep indianen die in de eilanden aan de Panamense kust wonen, en nog leven zoals vele vele jaren geleden.
Het zo´n 300 eilanden en de ene nog mooier dan de ander!

groetjes Johan en Silvia

Klinkt leuk! Deze zomer zal financieel niet echt haalbaar zijn voor mij, maar zou me zeker graag kandidaat stellen om een volgende keer mee te gaan. Heb je er een idee van hoeveel dit ongeveer kost?

Groeten!
Gert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan