Van de Kempen naar Australië!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag allemaal!

Ik ben een 26-jarige meid uit de Kempen en ik werk momenteel in de horeca/event sector.
Na 5 jaar vind ik geen uitdaging meer in mijn job en vooralleer ik een nieuwe job zoek, wil ik mijn horizon verruimen Down Under.

Ik wil er naartoe met het Working Holiday Visum. Af en toe werken om onder de locals te komen en om de portefeuille tussendoor te voeden maar zeker ook veel genieten!

Ik wil de overgang van het nieuwe jaar vieren in het zomerseizoen, ik wil leren surfen, ik wil Summer Bay (Palm Beach) bezoeken, ik wil nieuwe mensen ontmoeten, ik wil ik wil ik wil...
smiley.gif

Ik ga in juli nog 2 weken met Joker naar Puerto Rico en dan zou ik in het najaar willen vertrekken.
Ik heb nog geen preciese datum, maar dat geeft de ruimte om samen iets overéén te komen.
Een maand, een half jaar, een jaar? Dat zien we wel als we daar zijn. Ik ben wel graag een beetje georganiseerd (beroepsmisvorming zeker
smiley.gif
) maar de impulsiefste beslissingen zijn vaak de leukste!

Heb jij ook dezelfde kriebels als ik maar ben jij ook liever met 2 dan alleen?

Laat dan een berichtje achter op deze site, op MSN ([email protected]), facebook (nathalie van den bosch), stuur mij rooksignalen, de postduif , whatever maar laat van je horen!

Greetz,

Nathalie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan