van india naar Nederland op de motor

Discussie in 'Wereldreis Forum' gestart door jasper1500, 20 apr 2016.

1. jasper1500

jasper1500 New Member

Hallo allemaal ;)

Ik wil me even voorstellen. Ik ben Jasper 23 jaar en kom uit Bruinisse. Ik ben op dit moment aan het backpacken in Australië. Heb hier een Honda Goldwing GL 1500 limited edition bj 89 gekocht. Met een kleine trailer voor mijn kampeer spullen. Mijn travel door ozzy is in grote lijnen: Sydney -goldcoast - Cairns - Darwin - Alice springs - Melbourne - the great ocean road - Sydney. Ik ben je volgende reis al aan het plannen. Ik wil graag terug rijden en niet terug vliegen naar Nederland. Wil aan het einde van me reis door Australië de goldwing verkopen. Naar zuid India vliegen en vanaf daar rijden. Met een motor die ik dan in india koop. Heb natuurlijk zelf wel flink gegoogeld en andere reisverhalen gelezen. Maar die praten allemaal in guldens. Ik heb voor de terug reis nog niks geregeld. Bedacht eigenlijk terplekken dat je met vliegen wel veel mist. Ik moet dus visums carnet de passage regelen vanaf Australië. Visums is geloof ik niet echt een probleem. Maar het carnet de passage is nieuw voor mij. Ik weet dat je dat in dat in Duitsland bij de adac kan kopen. Maar hoe werkt dat dan? En kan je al een carnet de passage kopen als je nog niet de betreffende motor in bezit hebt? Iemand met antwoorden of tips voor mijn terug reis?

Groeten from the outback

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie