Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vanaf 04-2016 backpacken in Tanzania, Zambia, Zimbabwe, Malawi & Mozambique

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim1984

New Member
Hoi hoi,

Mijn plan is om vanaf april 2016 een tijd te gaan backpacken in Oostelijk & Zuidelijk Afrika. Het wordt mijn eerste backpack reis. Globaal gezien heb ik wel een idee wat ik wil:

Tanzania > Zambia > Zimbabwe > Mozambique > Malawi > Tanzania

Vliegen op Tanzania, kort rondtrekken en dan per trein/bus naar Zambia. In Zambia vrijwilligerswerk verrichten (4-6 weken) en rondtrekken (paar weken), met de bus door naar Zimbabwe voor vrijwilligers werk (paar weken) en rondtrekken (paar weken). Vervolgens door Mozambique en Malawi trekken om vervolgens weer in Tanzania te eindigen.

Toevallig iemand plannen in ongeveer dezelfde richting??
Tips en ervaringen hoor ik uiteraard ook graag!

Groet!
Tim

D.C.TravelStories

Iemand die ik ken is net hetzelfde gestart enkele weken gelezen. Vliegen naar Tanzania ... Zit momenteel in Zuid Afrika dacht ik. Volg haar zou ik zeggen ;-)

Hi Tim,

Met welke busmaatschappij(en) ga jij vooral reizen? Ik vertrek op 1 februari voor 6 maanden naar Zuid-Afrika (Kaapstad) en zou via Namibië, Chobe en de Victoria Falls in Johannesburg willen geraken met het openbaar vervoer. Dit lijkt mij een redelijk moeilijke opgave, dus als je tips hebt over busmaatschappijen hoor ik het graag.

Cheers,
Lukas

Hoi Lukas,
Eerlijk gezegd mezelf nog niet in verdiept!
Ga ik binnenkort doen, als ik iets nuttigs vind, laat ik het je weten.
Groet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...