Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vanaf sept/ okt 2011 ongeveer 3 maanden rondreizen in Azië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wickie

New Member
Hallo allemaal!

Ik ben bijna klaar met mijn studie (Ik ben 23, bijna 24) en wil daarna heel graag gaan reizen. het lijkt me leuk om dit met een reisgenootje te doen of met een groep. Mijn plan is om ongeveer eind september t/m eind december te gaan rondreizen in Azië. Ik ben niet aan een vaste vertrekdatum gebonden en zou ook nog langer weg kunnen.

Mij lijkt het leuk om naar Thailand, Indonesië (Bali) te gaan en misschien nog door te reizen naar anderen landen zoals Nepal en India. Het lijkt me ook erg leuk om voor een korte periode vrijwilligerswerk te doen en om een meditatie cursus te volgen. Ik heb nog geen concrete plannen en sta open voor andere ideeën. Het lijkt me erg leuk om samen de route te plannen.

Heb jij ongeveer dezelfde plannen, dan lijkt het me leuk om in contact te komen!

Groetjes,
Wickie

Jaaa!! Avontuur!

Hoi,

Ik ben Gitta (24jr) en heb afgelopen jaar mn bachelor gehaald; nu aan het sparen om te reizen!

Ik zag je berichtje en het sprak me meteen aan: ik had namelijk ook al het idee om naar Azie te gaan reizen in september of oktober!

Ik hou van budget, backpacken, vrijwilligerswerk, gewoon zien waar je terechtkomt, evt couchsurfen, fietsen vind ik ook erg leuk (maar weet niet of dat mogelijk is in Azie)...

Ik ben al 2 keer eerder in Zuid-Amerika geweest (ecuador, guatemala en belize), maar verder ben ik wereldvreemd

Laat me maar weten of je al plannen hebt gemaakt of dat we misschien samen iets kunnen regelen.
Ik vind het sowieso altijd fijn om de reis met 1 of meer reisgenoten te beginnen en dan kun je altijd later opsplitsen als ieder wat anders wil doen (of gewoon samen doorreizen als het zo loopt!).

Groetjes,
Gitta

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...