'Vaste' reisbuddy

• Onderwerp starter Onderwerp starter Orkie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Orkie

Member
Hey allemaal!

Ik ben Aurelie, 21 jaar (9 maart 1996)!

Ik werk al twee jaar en zou in september terug naar school willen, ik wil totaal iets anders!Normaal begin ik om 6 april op mijn nieuw werk, maar dat zie ik niet helemaal zitten, ik zou liever eerst wat reizen voor mijn opleiding!

In de zomer zou ik graag 1 of 2 grote reizen doen! (vanaf 8 juli tot 20 september ben ik vrij dus dat kan eventueel opgesplitst worden in 2 reizen!) Natuurlijk kost dat veel, maar ik zou het allemaal goed bekijken en kijken wat het goedkoopst is!Ik hou van de basic's, dus backpacking is zeker een optie, of een road-trip zie ik ook volledig zitten!

In april-mei-juni zou ik graag een paar weekendjes weggaan, of eens een midweek!

Hieronder plaats ik enkele optie's voor mij, maar ik hoor zeker graag wat andere optie's!

April-mei-juni:

Parijs

New York

Rome

Grote reis, zomer:

Rondreis Amerika (Geen idee naar waar precies, of hoe!)

Griekenland

Afrika

Ik hoop dat ik iemand kan vinden die eventueel meerdere reizen met mij wilt doen, dat zou het leukst zijn om elkaar zo beter te leren kennen! Ook zou het tof zijn om meer dan 1 iemand te vinden, in een groepje is de sfeer dikwijls losser!

Liefst wel een meisje (vrouw ;) ) tussen de 20-25!

Je mag mij gerust een mailtje sturen: [email protected]

of hierop reageren!

Aurelie x

Hee Aurelie!
Sta je voor de zomer ook open voor de kant van Azië?
Ik zou zelf dan 15 dagen ergens heenwillen
Bij interesse hoor ik het wel!!

Hooi Aurelie!

Ookal ben ik geen vrouw, en ben ook niet van plan om een pruik op te zetten, reageer ik toch maar even.

De kleinere reis lijkt mij heel vet. Een soort eurotrip met de backpack heb ik altijd al een keer willen doen.
Heb jij ook aan een reis met de trein gedacht? Dan kan je geloof ik 4/5 steden in Europa uitkiezen en een maand erover doen om op zo'n kaart te reizen.

Ik ben zelf 23 jaar. Als je interesse hebt lees ik het wel.

Groeten Carlo

Hallo
Ik zoek een reisgenoot (lieft vrouwelijk) die met mij tussen 27 juni en 23 juli voor drie weken wil reizen.
Ik heb een voorkeur voor Indonesië, maar ook andere Aziatische landen zoals Thailand, Vietnam, Cambodja spreken mij aan!
Ik ben op zoek naar iemand rond mijn leeftijd (22) die niet uit de weg gaat voor een backpackvakantie van de ene naar de andere plaats en in voor tal van activiteiten.
Budget: low budget (student :) )

Bij interesse, contacteer mij gerust!

Groetjes Astrid

Hallo,

Ik ben Nadia en wil midden juli 4/5 weken naar Thailand en zoek iemand om de reis iniedergeval mee te starten. En als het klikt de hele periode mee te reizen.
Laat maar weten!

Groetjes Nadia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan