veel ideetjes, geen reisgenoten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristoffer

Active Member
Hallo reizigers :)

Ik ben een 39 jarige man uit Oost-Vlaanderen, na bijna 3 jaar niet gereisd te hebben wil ik vanaf dit jaar echt wel terug wat zien van deze wereld,
er staat heel wat op mijn verlanglijstje en ik zit met heel wat ideetjes in mijn hoofd, alleen heb ik helaas geen reisgenoten, meesten van mijn leeftijd hebben een gezin, geen tijd, geen budget en zo verder, daarom hier een oproepje,
zoals gezegd sta ik voor veel dingen wel open, dat kan gaan van een paar daagjes in eigen land, een stadje, de kust, de ardennen en zoverder,
dat kan een weekje naar de zon zijn in een zuiders land, bvb malta, griekenland, italie, canarische eilenden...zijn er zoveel :)
kan een weekje naar de bergen in oostenrijk zijn, paar daagjes duitsland, eens naar een pretparkje, disney bvb :)
een citytripje hier en daar is zeker ook altijd leuk dus dat kan uiteraard ook :)

kortom herken je jezelf hierin en zoek je ook iemand om dit alles mee te delen, laat dan zeker een berichtje na,
zou leuk zijn om één of meerdere reisgezellen hier te vinden, een klein groepje mag zeker ook, kan leuk zijn,
er kan indien gewenst ook een whatsapp groepje gestart worden of fb groep ofzo,
laat maar weten :)

groetjes,
Kristof

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan