Vele ideetjes en plannen, maar geen reisgenoten, reisclubje maken? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stoffelke

Member
Hallo iedereen,

Ik ben een 37 jarige uit de buurt van Aalst, Oost-Vlaanderen, ik ben al jaren niet echt meer op reis geweest, doordat in de omgeving de vrienden hun eigen leven hebben, en alleen reizen vind ik minder aangenaam, wil dit jaar eens echt opnieuw proberen om wat reisjes te doen, dus doe ik hier maar een oproepje, ik heb veel ideetjes en dingen die ik zou willen zien en doen, dat kan gaan van een citytripje, een paar daagjes duitsland, een dagje of meerdere dagen in eigen land, een weekje naar de zon, een wandelvakantie naar oostenrijk in de zomer, in de winter eens naar de sneeuw, een pretparkje, een cruise, kortom er kan veel, wil wat van de wereld zien :)

maar zoals gezegd heb ik de reisgenoten niet, mischien kan er wel een soort van reisgroepje/clubje ontstaan op termijn, wil er indien veel intresse bvb ook een facebook groep voor oprichten of dergelijke, kan iedereen met elkaar praten over de reisjes, ideeen uitwisselen, ik en al de anderen kunnen dan een reisje voorstellen wat hij/zij wil doen en wie weet gaan we zo snel met een aantal op reis :)

laat maar horen of er intresse is :)

groetjes,
Kristof

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan