Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Ver weg najaar 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorgos

New Member
Hoi allemaal:
Ik zal even mezelf kort beschrijven:
Ben een man van 32 uit Tilburg(NL). Ikzelf heb al de nodige reiservaring: Australië, Nepal 2x, Mexico, Brazilië, China, Thailand. Ik denk een goede, makkelijke reisgenoot te zijn. Reistype: rugzak, aktief, cultuur, natuur.
Afgelopen september heb ik een duikongeval gehad en heb enige tijd in het ziekenhuis gelegen. Nu (over een paar maanden zeker) is daar weinig van te merken. Ik praat iets minder goed, maar een buitenstaander merkt het niet of nauwelijks. Daarnaast is mijn fijne motoriek rechts wat minder geworden. Hierdoor zijn zaken als schrijven wat moeilijker. Van buiten zie je niks aan mij en vrienden zeggen dat ik nog steeds dezelfde persoon ben.
Heb je een goed idee om ver weg te gaan en lijkt het je leuk mij te vergezellen? Bepaal zelf de bestemming en de tijdsduur (tussen 2,5 en 4 weken)

Jorg

Laatst bewerkt:
Lekker weg!

Hoi Jorgos,

Wat een horror verhaal zeg! Ik heb vorig jaar een ongluk in Nicaragua gehad en ben daar nu zo goed als van hersteld en wil nu dus weer verder met mijn hobby...reizen!

Lijtk mij leuk dit samen te doen.

Groetjes

Harriët
pupazza@hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...