Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Verenigde Staten augustus/september

• Onderwerp starter Onderwerp starter altan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

altan

New Member
Hi iedereen,

Ik ben 25 jaar en van Turkse komaf. Ik ben eerder twee keer in de VS geweest (New York) en wil er graag weer naar toe. Ik ben zelf financieel onafhankelijk en zit stabiel en mijn vrienden kunnen helaas een VS trip niet veroorloven of vinden de VS niet interessant.

Ik wil graag mid/eind augustus a begin september voor een week of twee gaan. Evt steden waar ik naar toe wil: LA, Las Vegas, San Francisco, San Diego etc. Ik wil een stedentrip doen en sta open voor jouw wensen! Het liefst huur ik gewoon een auto en touren we door de steden. Paar dagen LA, paar dagen Vegas enz.. Ik sta ook open voor de oostkust. Ik hoor het graag als mensen geïnteresseerd zijn!

Man/vrouw maakt me niet uit, wel onder de 35 jaar om een age gap te voorkomen!

Hi, Dit is super last min maar zou je eventueel 3 september tot 19 september weg kunnen? Ik ben Yasmina 29jaar en wil 3 september naar NY vliegen en 10 september vlieg ik door naar LA. Let me know als je interesse hebt om mee te gaan.

Hoi Yasmina, helaas ben ik elders al op vakantie geweest. Bovenstaande zou ik in november a december misschien willen doen.

Dan zou je je aanvraag moeten aanpassen er staat nu namelijk "mid/eind augustus a begin september".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...