Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.
Verlengd weekendje weg of lang tripje naar de zon☀️
- Status
-
Niet open voor verdere reacties.
Hey Hey,
Hier zijn we dan weer, niet gedacht maar soms loopt het leven zo...sowieso al wat mensen leren kennen hier en al 3 jaar achter elkaar op reis geweest tot 2020, met telkens een leuke dame via deze site. Waarom geen 4de keer dacht ik
Dus heb jij interesse in een reisje waarin we elkaar kunnen vinden van wensen dan stuur me gerust een berichtje.
Wat zoek ik :
- Bij voorkeur een dame onder de 40. Niets geks bij denken.. gewoon men karakter als reisgenoot. Ben nog heel jong van geest en geniet van wat plezier, avontuur, uitgaan zelfs nog.
- Locatie maakt me weinig uit, ver of dichter zolang het klimaat me aanspreekt ( hou van de zon en lekker gevoel errond)Moet iets te beleven zijn wel en hou wel van mooie natuur en ben een liefhebber van wat water (plonsen, drinken liever dan iets anders haha)
- All in, backpacken, auto (Europa), vlieger.. alles kan, sta voor nieuwe ervaringen open.
- Periode : veel bespreekbaar, zelfs dit weekend vanaf do tot zo kan iets en vakantie juni..juli.. augustus.. sep..
- Budget bespreekbaar uiteraard.
Veel puntjes maar zo is het duidelijk hihi
Gewoon iemand gezellig en actief die elkaar wilt leren kennen tijdens een babbel (call/meet)om iets leuk te plannen!
tot hoors via bericht!
Stijn
- Status
-
Niet open voor verdere reacties.