Verre avontuurlijke low budget reis sept 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennert

New Member
Ik ben 23 jaar en ga graag zo ver en zo avontuurlijk mogelijk op reis. Momenteel heb ik nog niet echt definitieve plannen, maar graag zou ik dit jaar in september op stap gaan. Er zijn vele bestemmingen die mij aanspreken, het hangt er allemaal vanaf of ik iemand vind om mee te gaan en of we overeen kunnen komen in wat we willen doen en bezoeken.
De periode waarin ik tijd heb is spijtig genoeg niet zo heel flexibel. De laatste week van augustus of de eerste van oktober zijn ook wel mogelijk, maar verder daarbuiten wordt het moeilijk.
Qua totale reisduur zou ik graag ongeveer een maand weg zijn en ik hou er wel van om in die korte periode dan ook zoveel mogelijk te doen.
Bestemmingen waar ik aan denk zijn Zuid- of Midden- Amerika en Azie, met een goede afwisseling tussen cultuur, natuur en avontuur.

Als dit je wat lijkt en je hebt een bestemming in gedachten, of je wil graag samen zoeken naar een goede formule, laat zeker iets achter!
Groetjes

Hellow,

Zelf heb ik vorig jaar nepal gedaan, daarvoor india en daarvoor Thailand (West & Zuid), en zou dit jaar Oost Thailing willen doen en Cambodja en als het nog lukt Laos erbij nemen. Dit in 3 tot 4 weken (maar steekt niet zo nauw).

Ik reis graag via alle mogelijkse transportmiddelen die de locale bevolking gebruikt, een stukje buiten het toeristische, en wil dit graag terug volledig zo doen, en mss. een weekje per motor door Cambodja trekken (heb wel geen rijbewijs daarvoor maar daar doen ze daar niet zo moeilijk over) en daartussen zou ik ook wel enkele dagen de beach erbij nemen. Heb niet de gewoonte van met een strakke planning te werken als ik op reis ga, we zien wel hoever we geraken en als de tijd over is, keren we terug.

Voor welke periode zou je willen gaan en voor hoelang?

Groeten,
Jonas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan