Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Verre reis 2017 3-4 weken maart, april, mei, juni

Status
Niet open voor verdere reacties.

LieslD

New Member
Hoi iedereen,

Ik ben 25 jaar, afkomstig uit Westerlo en ben op zoek naar een reisgenoot voor een reis van 3 of 4 weken (buiten de schoolvakanties). Liefst in de maanden maart, april, mei of juni. Ik heb interesse in véél landen. Ik wil dolgraag op reis naar Peru, Brazilië, Indonesië, Sri Lanka, Maleisië, Vietnam, Thailand, Laos, Cambodja, .. Ook Australië etc. wil ik wel bespreken indien dat budgetvriendelijk kan. Als we een maand op reis kunnen, zouden we vb. ook twee landen kunnen combineren. Ik hou van actieve reizen waarbij we de cultuur kunnen verkennen, maar ook eens kunnen relaxen aan het strand (vb. kookworkshop volgen, trekking, duiken, ..). Mijn laatste verre reis was naar Kameroen, daar heb ik zes maanden gewoond bij een gastgezin.

Als er voorstellen zijn, shoot!

Groetjes

Liesl (rechts op de foto)

Laatst bewerkt:
Dag Liesl,

Heb je al concrete plannen? De landen die je opsomt spreken me wel aan, met Indonesië als favoriet. Daarbij denk ik dan aan Java en Bali en misschien de Gili-eilanden als afsluiter. Dit is vergelijkbaar met bvb. de Joker groepsreis, maar die is pas vanaf de zomer terwijl ik in mei/juni tijd heb.

Zelf ben ik een 29-jarige man, en ik ben de voorbije jaren naar Peru, Vietnam en Australië geweest. Op reis maak ik graag kennis met de plaatselijke cultuur en de natuur. De grote luxe hoeft zeker niet voor mij, zolang het maar gezellig is.

Heb je nog vragen of andere voorstellen, laat het gerust weten.

Mvg,
Wesley

Hey Liesl!

Ik ben van plan om van halverwege juni tot en met halverwege juli naar Thailand te gaan, ik heb alleen nog geen reismaatje en dit is mijn eerste keer backpacken.
Ik weet niet of je dat iets lijkt? Ik hoor graag van je!

Groetjes, Nikki (18)

Ik heb momenteel plannen om eind mei, begin juni een paar weken naar Thailand te gaan gecombineerd met een week Cambodja. Thailand en vietnam is ook een optie, maar Cambodja spreekt me sterk aan.

Groetjes!

Hi Liesl

ik maak plannen om pakweg van 12/5 tot 3/6 naar Indonesië te gaan.

Geef gerust een seintje of als anderen dit lezen...

Over mezelf: 30j, Gent, nog niet in oosten geweest enkel in centraal en z amerika. Combineer graag cultuur met op einde wat relax. Eerder Low budget maar met een minimaal comfort.

Heey!

Indonesië staat zeker op mijn lijstje, maar ik heb mijn zinnen ondertussen op Thailand gezet. Toch bedankt voor de reactie!

Dag iedereen, ik ben niet meer op zoek naar een reisgenoot. Ik weet niet hoe ik mijn bericht kan verwijderen, dus vertel het even via deze weg. Mijn reis is ondertussen ingepland. Groetjes en veel succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...