Ik ben een meisje van 23 jaar en ik zou graag een verre reis maken in de week van 4 april of 17 mei aangezien de meeste mensen die ik ken niet willen of kunnen zoek ik iemand via deze weg.Ik heb al mooie reizen gezien op de site van neckermann maar andere voorstellen zijn ook welkom.
Ik vertrek de 12e mei voor 2 weken naar Thailand. Bedoeling is te starten in Bangkok en van daaruit richting zuiden te gaan (naar 1 van de mooie eilanden). Mijn manier van reizen is wel lowbudget, ik overnacht in hostels (ideaal trouwens wanneer je alleen reist, je ontmoet massa's interessante mensen).
Je kunt altijd een stukje of volledig meereizen als je wilt, ik ben wel wat ouder dan u (30).
Joeri
Ik ben een meisje van 23 jaar en ik zou graag een verre reis maken in de week van 4 april of 17 mei aangezien de meeste mensen die ik ken niet willen of kunnen zoek ik iemand via deze weg.Ik heb al mooie reizen gezien op de site van neckermann maar andere voorstellen zijn ook welkom.
Hey gabriel, zoek je dan een all in, of meer bepaald een reis om rond te trekken? En bedoel je met verre reis de andere kant van de wereld (zuid en midden amerika, japan, cuba, ...), of gewoon het middelandse zeegebied?