Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Verre reis augustus/september 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

De afgelopen 4 jaar ben ik steeds met groepsreizen meegegaan, achtereenvolgens naar India, Thailand, Vietnam, en Laos/Cambodja. De meeste van die reizen zijn op zich goed bevallen, maar op een gegeven moment kwam ik erachter dat ik de mooiste momenten beleefde als ik los van de groep iets ging ondernemen. Daarom speel ik met de gedachte om dit jaar eens niet met een groep mee te gaan, maar via deze weg één of een paar reisgenoten te zoeken en daarmee een mooie (avontuurlijke) reis te maken. Noem het een soort van animocheck.

Qua bestemming heb ik een aantal dingen in gedachten Canada lijkt me erg mooi, maar ook Australië (dan zou ik er wel een wat langere reis van willen maken - minstens een maand) of juist Zuid-Amerika. Maar ik sta ook open voor suggesties. Ik hou van natuur en cultuur, sfeer proeven maar ook bvb een trekking ondernemen. Grote steden trekken mij over het algemeen wat minder, maar afwisseling vind ik ook fijn dus eigenlijk sluit ik niets uit. Daarnaast ben ik sinds een paar jaar met fotografie bezig en die hobby wil ik op reis ook zeker beoefenen. Relaxed aan het strand liggen vind ik prima - bijvoorbeeld aan het eind van de reis, nadat we dingen hebben gezien en meegemaakt. We hebben hier ook zee en strand en als dat te koud is, is Frankrijk ook "in de buurt" .

Ik zoek eigenlijk mensen met wie ik dergelijke ervaringen kan delen. Man of vrouw maakt niet zoveel uit, als de klik er maar is (we moeten er allen zin in hebben). Misschien is het wel handig als je eerder iets dergelijks hebt ondernomen, want ik ben er dus nog niet eerder niet-georganiseerd zover opuit getrokken.

Ik ben Peter, ben 29 jaar en kom uit Groningen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...