Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Verre reis juli 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaViajera

Well-Known Member
Hey!

Ik heb ooit maanden geleden een oproep gelanceerd, maar daar is toen niets van gekomen, dus bij deze een nieuwe poging...
Ik ben op zoek naar reisgenoten voor een verre reis in de zomer.

* Naar waar? Ik sta open voor veel bestemmingen, zolang de vlucht een beetje betaalbaar is, ik er nog niet geweest ben (dat zijn nog héél veel landen) en er geen oorlog woedt . Ik dacht onder meer aan Maleisië, Indonesië, iets dichter bij huis de Azoren of Zuid-Amerika (maar die vluchten zijn duur). Andere bestemmingen zijn ook bespreekbaar
* Wanneer? in juli: ik kan heel juli weg, maar moet absoluut op 1/8 terug thuis zijn en kan hoogstwaarschijnlijk ook niet eerder dan 1/7 vertrekken
* Hoe lang? ca. 4 weken, want als je zo lang en zo duur vliegt, kan je er maar beter optimaal gebruik van maken, vind ik. Voor de Azoren denk ik eerder aan 3 weken.
* Prijs? Voordelig, maar wel met een minimum aan comfort. En als excursies ter plekke duurder uitvallen dan verwacht, heb ik daar ook geen probleem mee om meer te betalen dan voorzien.
* Met wie? Ik ben zelf 27, dus een beetje in dezelfde leeftijdscategorie (23-32 ofzo) zou wel leuk zijn. Ideaal zou zijn om met een groepje van ongeveer 4 personen te vertrekken (maar ik weet nu al dat dat waarschijnlijk niet zal lukken). Ik ben Belgisch, maar nationaliteit maakt mij niet uit...
* Type reis? Ik ga op reis om dingen te zien (zowel cultuur als natuur). Ik wil de tijd nemen om alles deftig te bekijken, dus geen overvol programma, maar dagen aan het strand liggen of niets doen is niet aan mij besteed.

Wie heeft er zin om mee te gaan ? Reageer dan snel, zodat we eens kunnen afspreken. De tickets worden elke dag duurder en veel tijd is er sowieso niet meer...

reisje

haai, ik kan me vinden in de dingen die je schrijft... alleen jammer dat het enkel in juli kan... ik kan ook wel 3 à 4 weken...maar van 20 juli tot 15 augustus of van eind juni tot 20 juli... of iets daartss...maar ik wil in januari ook nog een maand weg, en in juni of september kan ik ev. ook nog een week... dus eens afspreken en zien voor andere reizen....welkom..laat iets weten! imani_36@yahoo.com

Hi!
Ik ben zelf vanaf 9 juli in de gelegenheid om te vertrekken (8e heb ik mijn verdediging) Ik zou zelf erg graag naar Thailand willen en dan mogelijk ook doorgaan naar what ever.. ik heb geen idee of je al een reisgenoot hebt gevonden of dat dit overeenkomt met je plannen, maar als je interesse hebt hoor ik het graag.
Ik ben vorig jaar naar panama en costa rica geweest, dus heb ervaring met back packen, ben een niet plannen reiziger en wil graag veel doen en zien. Ben 26 jaar, woon in amsterdam en mochten we het wat vinden lijkt het me goed om van te voren even af te spreken om te kijken of het wel klikt..

Ik hoor graag van je!
Groetjes, Saskia

Hoi!

Ik heb via deze weg mensen gezocht en gevonden voor een reis door Vietnam. Jammer genoeg hebben problemen bij mijn reispartners ervoor gezorgd dat ze niet meer mee kunnen. Ik zoek dus nieuwe mensen tussen de 18 en 35 jaar die samen met mij deze reis willen maken. Het wordt vast een mooie reis!

Ik hoop op veel reacties!

Ikzelf ben 24 jaar, gedulidig en kan met iedereen overweg, ben leraar en de rest vraag je maar.

De reis moet doorgaan tussen 1 julie en 16 augustus, want dan heb ik vakantie. uiteraard kan er nog aan het plan worden gesleuteld. prinicpe is wel rondereizen, low budget, couchsurfing en nachttreinen, afwisseling, jungle, steden, cultuur, strand, ...

Brussel – Hanoi
Brussel – Hanoi
Hanoi
Hanoi
Huong Tich (Parfumpagode)
Sapa
Bac Ha
Cuc Phuong National park
Halongbaai
Halongbaai
Hué
Hué (parfumrivier)
Bach ma National park
Bach ma national park – Hoi An
Hoi An
Hoi An (My Son)
Nha trang
Nha Trang
Buon Ma Thuot (Yok Don )
Phan Thiet (Mui Ne strand)
HCM
HCM
Mekong-delta
Mekong-delta
Mekong-delta
HCM - Brussel

Wijziging: door onvoorziene omstandigheden zou ik al veel eerder wegkunnen. Ik kan nu eigenlijk al weg vanaf 9/6 (later kan ook). De vluchten in juni zijn ook een stuk goedkoper dan in juli . Het is een beetje last-minute, maar ja, dat maakt het avontuurlijk he .
Dus: who's in??

Ik ben 23, wil ook weg uit Europa en ben beschikbaar tussen 4 juli en 16 augustus!

Even iets meer over mijzelf. Ik ben een jongen van 23 jaar oud, heb een opleiding tot piloot afgerond maar begin in September met een nieuwe studie. Ik hoef niet altijd alles van te voren precies uitgedacht te hebben en ben avontuurlijk ingesteld, dus als je daar mee om weet te gaan, of wanneer je zelf ook zo bent- moet je zeker wat laten horen!

Budget: ongeveer 1500 euro incl. vliegreis (streefbudget, uitlopen doet het waarschijnlijk toch wel)

Stuur even een berichtje als het je leuk lijkt meer te weten!

Hey Xander,

Sven en ik gaan naar China van 3/7 t.e.m. 30/7. Vertrek van Düsseldorf naar Peking (via Moskou) en terug van Shanghai naar Düsseldorf (via Moskou). Je kan nog meegaan (of achterna komen) als je wil, maar dan zal je heel snel moeten beslissen. Is alleen mogelijk als je momenteel al in het bezit bent van een reispas. Visum voor China aanvragen duurt 4 werkdagen (tenzij je extra betaalt voor spoedprocedure).

Stuur me je emailadres door als je meer info wil.

Tnx voor de reply! Gaaf dat jullie naar China gaan, maar dat is nou net een van de weinige landen die mij minder trekt, dus ik ga eventjes verder zoeken. Maak er een geweldige tijd van =)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...