J Jorre Member 25 jul 2009 #1 Hallo iedereen, Ik ben Jorre, 18, en ik zoek iemand van mn leeftijd om maandag mee te vertrekken. tegen 6 - 7 augustus zou ik wel zeker terug moeten zijn. Waarheen maakt me eigenlijk niet echt uit. Best in Europa. Ik dacht aan Zweden, landen rond Middelandse Zee, .... Het zal (liefst) wat avontuurlijk worden!! Interesse? Laat het me zo snel mogelijk weten. Groeten, Jorre
Hallo iedereen, Ik ben Jorre, 18, en ik zoek iemand van mn leeftijd om maandag mee te vertrekken. tegen 6 - 7 augustus zou ik wel zeker terug moeten zijn. Waarheen maakt me eigenlijk niet echt uit. Best in Europa. Ik dacht aan Zweden, landen rond Middelandse Zee, .... Het zal (liefst) wat avontuurlijk worden!! Interesse? Laat het me zo snel mogelijk weten. Groeten, Jorre
Paul0 New Member 25 jul 2009 #2 Hallo Jorre, Ik heb wel zin om mee te gaan! Ik ben 22 jaar en ook van plan de komende weken met vakantie te gaan. Stuur maar een berichtje terug als je iets wilt afspreken. Groeten, Paul
Hallo Jorre, Ik heb wel zin om mee te gaan! Ik ben 22 jaar en ook van plan de komende weken met vakantie te gaan. Stuur maar een berichtje terug als je iets wilt afspreken. Groeten, Paul