Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vervanger voor skireis wegens annulatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn144

Member
Ik had een skireis geboekt van 7/02/2015 tot 14/02/2015. Door omstandigheden kan ik echter niet gaan, dus zoek ik een reisgeno(o)t(e) die mij zou kunnen vervangen.
We reizen met een gezelschap van 7 mensen, waarvan 1 koppel en 5 vrouwen. De leeftijd ligt tussen de 31 en de 35jr oud. We verblijven in het skigebied SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental en hebben kamers geboekt bij het Sporthotel Tirolerhof**** (half pension).
De waarde van de reis is 843 euro, skipas en huur materiaal inbegrepen, maar ik ben bereid om een korting te geven op die prijs als er iemand in mijn plaats kan gaan.
Laat maar iets weten als er geinteresseerden zijn.

Dag Maarten,
Het koppel dat meegaat kan goed skiën, de rest zijn zo wat middelmatige skiërs, die maar één keer om de 5 jaar op latten staan.
Het is het Wilder Kaiser-Brixental gebied, met 280km skipistes. Als je van de ene kant van het gebied naar de andere kant wil en terug, moet je toch één volledige dag rekenen. Ik denk dat het een mooi gebied is, maar zelf ben ik er nooit geweest.
Bel me maar (0498/86.18.59) of mail me stijnvangysegem@hotmail.com als je interesse hebt.
groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...