Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Very Last Minute - Praag - Cultuur - 1 Week - m/v 33 - 45 Jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erik VH

New Member
Hallo!!

Iemand graag altijd eens Praag willen bezoeken en het is er nog niet van gekomen? Of je wilt er graag eens terug naartoe? Heb je tijd tijdens de 2e week van de Paasvakantie?

Ik ben op zoek naar een medereiziger voor een trip naar Praag vanaf zondagavond 12/4 tem zaterdag 18/4. De reis is reeds betaald en ik hoef er niks voor ;-) Logie + ontbijtbuffet in **** hotel. De data zijn nog lichtjes aanpasbaar, maar de reis moet wel tussen de bovenvermelde data liggen.
Er is wel nog een dringende kleinigheid te regelen.
Mijn reispartner is door onvoorziene omstandigheden weggevallen. Gezien ik toch de voorkeur heb om leuke activiteiten met iemand te delen, sta ik open voor het avontuurlijke (onbekende) en wie weet , houd ik er nog een leuke vriendschap aan over!

Hopelijk tot snel!

Groetjes, Erik

Dag Erik,

ik ben nog niet in Praag geweest en heb ev interesse,
maar hoe zou je gaan: vliegtuig, auto?
kan ev zondagavond vertrekken maar moet donderdagavond, tenlaatste vrijdagmorgen 17/4 terug zijn.

ben 45j man uit Leuven, (kulturele interesse, lekker eten, pintje,...)

Dag...,

Hey, je bent welkom. Misschien nog eens even afspreken in het Leuvense voor enkele praktische zaken af te spreken? Dan kunnen we elkaar nog eens even zien.

Geen probleem als je even iets vroeger terug moet zijn.
Ik vlieg naar Praag.
De vlucht van diegene die niet mee gaat is niet overdraagbaar. Maar geen nood, momenteel is er een supergoedkope retour ong. 83euro via ebookers beschikbaar. Is meer dan 50% korting! Vlucht voor zondag te vertrekken om 21u en er is een retour zodat je vrijdag rond 8u in Brussel bent. Ideaal dus! ;-)

Hoe spreken we verder af?

Laat snel iets weten aub.

Groeten,
Erik

Dag Erik,

ben jij ook van Leuven? kan vanavond niet afspreken, moet werken
morgen in late namiddag, 16u - 17u wel
zier er leuk uit

heb je een gsmnr, dan kunnen we sneller afspreken
vandaag enkel tot 19u bereikbaar

Kristof

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...