Hoi! Ik ben Sabine, 37 en overweeg last minute een aantal weken rond te gaan reizen door Vietnam en Cambodja.
Ik heb al vaker verre en lange reizen gemaakt en ook alleen gereisd, maar zou het leuk vinden om een reismaatje te hebben voor deze reis of een gedeelte ervan. Leeftijd en geslacht zijn voor mij niet belangrijk, heb zelf tot nu toe vooral jonger reisgezelschap gehad maar ben je jong van geest ook helemaal goed!
Het idee tot dusver is in de tweede helft van oktober te vertrekken naar Hanoi en dan zo'n zes weken uit te trekken om vanaf daar door Vietnam en Cambodja te reizen. Terugvliegen vanuit Siem Reap of Bangkok.
Ik ga vooral voor de cultuur, maar wil zeker ook de natuur bewonderen, een paar dagen op het strand genieten en her en der een feestje meepakken. Qua slapen heb ik de voorkeur voor hostels uit budget- en gezelligheidsoverwegingen. Vervoer per bus of trein. Ik maak vaak een globale planning vooraf maar laat me op reis meevoeren door wat ik tegenkom en waar het leuk is.
Mocht er iemand zijn die het leuk vind om aan te sluiten voor de hele of een gedeelte van de reis, of wellicht al plannen heeft in die richting en een stukje samen op wil trekken, dan hoor ik dat graag!