Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vietnam en/of Filippijnen 3 weken vanaf eind juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

YouriRieffe

New Member
Hoihoi!

Ik wil in de zomer graag rondtrekken in Vietnam of de filipijnen. Ik hou van de natuur maar daarnaast ook van bruisende steden en gezelligheid. Ik hou ook van sporten en activiteiten zoals duiken (dat ga ik daar ook zeker doen). Daarnaast lijkt het me ook leuk om een aantal dagen te leren surfen.

Ik ga alleen maar het lijkt me wel leuk om iemand te leren kennen met vergelijkbare plannen om daar gedachten mee te kunnen uitwisselen en wellicht en deel van de reis samen te maken. Mocht er interesse zijn om hier over te praten stuur me dan gerust een berichtje.

Nog even kort over mezelf: ik ben 28 jaar, werk in de vastgoed, ben sportief, sociaal en zorgzaam.

Hi Youri,
ik las je bericht en dit spreekt mij aan omdat jij beschrijft dat je op vakantie wil vanaf eind juli.
Zelf wilde ik naar Bali of naar de Filipijnen voor 3 weken. Ik werk in de kinderopvang en het basisonderwijs. Doordat ik rekening moet houden met de schoolvakanties van het basisonderwijs is mijn voorkeur nu 24 juli t/m 15 augustus.
Ik hou zelf ook van sport en wil ook leren surfen.

Zelf ben ik ook 28 jaar, hier boven beschreef ik mijn baan, ik ben daarnaast zorgzaam, sociaal, actief en flexibel!
Graag hoor ik van je als mijn bericht je aanspreekt.

Groetjes Sudha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...