Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

vietnam juli en/of augustus 2 weken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tmbler

New Member
Halo,

ik ben van plan om in juli/augustus naar Vietnam te gaan en daar rond te trekken. Zowel te voet als openbaar vervoer. De bedoeling is dat ik in Hanoi eindig of begin waar ik een kennis heb die ik wil bezoeken voor een dag of twee, Hanoi is toch groot , de mens kan ons er wel rondleiden. Ik ben een man van 27 jaar en ben sociaal. Graag zou ik met een drie tal of mss vier naar daar gaan, man/vrouw speeld geen rol. Het zou leuk zijn moest iedereen ongeveer van dezelfde leeftijd zijn +- 5 jaar zo ergens. Iedereen is welkom! Wie ziet het zitten?

Simon

vietnam augustus 3 weken...

Dag Simon!
ik ben sara (26 jaar) en heb reeds een vliegticket richting vietnam geboekt.
3 weken in augustus is dit gepland.
het plan was oorspronkelijk om met een vriendin te gaan, maar de kans bestaat dat zij niet mee zal kunnen gaan.
ik wil budgetvriendelijk reizen, genieten maar ook vooral be-leven van de cultuur en de mensen!
heb je zin om ons of mij daar te vervoegen?
als het niet past de hele periode dan kunnen we mss een gemeenschappelijke week of deelperiode vinden.
ik geef hierbij mijn emailadres: pw_saar@hotmail.com
grtjs en hopelijk tot mails
sara

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...