Vliegvakantie september of oktober

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loes91

Member
Beste reisliefhebbers,

Wie wil er in september of oktober mee naar de zon?
Ik dacht aan 8 dagen Lanzarote of Fuerteventura of Mallorca, maar andere voorstellen zijn ook welkom!

Qua activiteiten mag het een mix zijn van uitrusten, cultuur, shoppen, sporten (zwemmen, fietsen, wandelen). Maar hoofdzakelijk toch gewoon relaxen, ieder zijn eigen ding. 't zou leuk zijn om af en toe samen dingen te doen. Bvb. stadje bezoeken, wandeling op het strand, 's avond terrasje(s) doen.

Ikzelf woon in Limburg en ben 25 jaar. Leeftijd maakt niet uit voor mij. 't mag gerust een 4* hotel zijn.

Groetjes

Loes

milbau

New Member
hallo ik wilde mijn verlof plannen in september maar oktober gaat natuurlijk alleen op verlof kan leuk zijn maar met iemand er bij word het zoizo aangenamer ik was er zelf nog niet uit welke bestemming als er maar zon is ben ik tevreden let me know

Koen80

Member
hey,

Intussen nog op zoek naar reispartner?

Periode past voor mij en had eenzelfde in gedachten inzake relaxen en uitstappen ;)

Grts
Koen

2016frederik

New Member
Beste reisliefhebbers,

Wie wil er in september of oktober mee naar de zon?
Ik dacht aan 8 dagen Lanzarote of Fuerteventura of Mallorca, maar andere voorstellen zijn ook welkom!

Qua activiteiten mag het een mix zijn van uitrusten, cultuur, shoppen, sporten (zwemmen, fietsen, wandelen). Maar hoofdzakelijk toch gewoon relaxen, ieder zijn eigen ding. 't zou leuk zijn om af en toe samen dingen te doen. Bvb. stadje bezoeken, wandeling op het strand, 's avond terrasje(s) doen.

Ikzelf woon in Limburg en ben 25 jaar. Leeftijd maakt niet uit voor mij. 't mag gerust een 4* hotel zijn.

Groetjes

Loes
Hallo Loes,

Ik ben frederik en ben 32j

Ik heb een reis geboekt voor 2 naar turkije maar wel pas in oktober, mn reispartner heeft afgehaakt vandaar. Hou ook van shoppen, iets bezoeken en vooral relaxen, maar ieder zijn eigen weg zoals je zei en natuurlijk kunnen we ook dingen samen doen.

Is dit iets dat je eventueel zou intresseren?

Vele groetjes

frederik

Timd

Member
Hey, ga een weekje kitesurfen in Egypte (El gouna) van 25 sept tot 2 okt. Zon, zee, strand en hopelijk wind :) enkel vlucht nog geboekt, interessante prijzen ;-)
Zijn daar ook andere activiteiten, schijnt o.a mooi te zijn om te snorkelen en kan vandaar als uitstapje bijv. luxor verkennen.
Lijkt het wat, let me know, met meer is altijd leuker..
Greetz

Maur1

New Member
Hey Loes
Heb je ondertussen een reis geboekt?
Ik wil in de herfstvakantie een reis te boeken. Het weer in Lanzarote en Fuerteventura is dan nog aantrekkelijk. Indien interesse mag je me contacteren.
Grtjs! Maureen

Staf Bass

Member
Hallo, na een heel jaar hard werken wil ik in september even weg, ergens Spanje of zo maar wel voor twee weken ....ieder zijn eigen ding en af en toe iets samen doen klinkt goed ....laat maar iets weten Mvg Staff

Loes91

Member
Vakantie is nog niet geboekt, maar ik wil zeker gaan! De periode ligt voor mij nu ook al vast, het zou van 25 oktober tot en met 1 november zijn (7 nachten). Liefst canarische eilanden. Wie wil mee?

Marga45

Member
Vakantie is nog niet geboekt, maar ik wil zeker gaan! De periode ligt voor mij nu ook al vast, het zou van 25 oktober tot en met 1 november zijn (7 nachten). Liefst canarische eilanden. Wie wil mee?

Ik kan en wil graag mee hoor ;-). Zie PB ;-).

Romanticus5

Member
En ik wil ook graag mee. Hebt ge graag een opgewekte, humoristische reisgezel ? Dan ben ik uw man. Voor mij is alles bespreekbaar. Ik kan veel water in mijn wijn doen.
Ook op gebied van onkosten. Hartelijke groetjes. Michel

Thymen

New Member
Hallo. Als de advertentie nog openstaat heb ik zeker interesse. Moet van men werk nog 14 dagen verplicht vakantie nemen in de maand oktober of november dus jouw datum past perfect. Canarische eilanden klinken perfect. Indien ik in aanmerking kom: thymenmommaert95€hotmail.com

Loes91

Member
Hey Allemaal, ik heb nog niets geboekt maar de periode ligt welvast: 21/10 tot en met 28/10.
Bestemming ben ik nog niet uit, liefst canarische eilanden (maar niet Tenerife aangezien ik daar al ben geweest ;) )

Loes91

Member
De periode is veranderd naar eind november (tussen 19 - 27 november) .
Max. 8 dagen. Mijn voorkeur gaat uit naar Lanzarote of Gran Canaria.
Wie wil mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan