Vlotte reisgezel(len) gezocht (binnen + buiten Europa) 35-45j

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door LadyuitGent, 23 okt 2018.

1. LadyuitGent

LadyuitGent New Member

Hoi allen

Ik ben An, wonend te Gent, 39 jaar en van plan om mijn to do- reislijst asap in reality om te zetten :)
    Georganiseerde groepsreizen zijn echt niet mijn ding, noch het creëren van een groep mensen om dit te doen. Wel, zou het super zijn om via hier een reisbuddy te vinden (uiteraard rekeninghoudend met het feit dat niet alles samen hoeft gedaan te worden).

Wat de reizen op zich betreft, mijn interesse gaat zeer breed . Dit kan gaan over allerhande daguitstappen, citytrips, actieve of minder actieve weekends in de natuur (wandelen, fietsen..), culinaire weekends, een weekje zonvakantie (strand, zee, uitstapjes, auto huren) of wat verder : rondreis Madagascar, Suriname, Australië, Gambia, Canada, Noorwegen, Zweden ..

Spreekt dit je aan? Laat gerust een bericht na.

Grtj
    An

2. Joske1977

Joske1977 New Member

Suggesties? Ik ben van Oudenaarde

3. Jean Paul

Jean Paul Member

Interesse.
    Ik ben een 36 jarige man van Oostende

4. inge20

inge20 New Member

Dag An. Ik ben Inge uit Brugge en zou graag ook meer gaan reizen. Misschien kunnen we in de toekomst eens samen gaan. Ikzelf ben net 43 jaar en hou vooral van sportieve en actieve vakanties in de natuur. Al kan een weekje zonvakantie ook heel plezant zijn. Je laat maar iets weten. Groetjes

5. Carl1979

Carl1979 New Member

Dag An,

Ik zit in hetzelfde schuitje. Veel dromen, veel to do’s, maar weinig geschikte vrienden om die reizen te maken. Ganse dagen op het strand liggen is niks voor mij. Ik wil wat gezien/gedaan hebben tijdens mijn verlof. Dat hoeft daarom niet altijd lang of ver weg te zijn, zolang ik maar eens in een andere omgeving ben.
    Ah ja, ik ben een 39 jarige man uit de Vlaamse Ardennen :).

Groeten,
    Carl

6. LadyuitGent

LadyuitGent New Member

Hoi allen

Bedankt voor de reacties hier!
    Het lijkt me echter gemakkelijker om dit in een privé-bericht verder te ‘bespreken’.

Kan je wat meer prijs geven over jezelf? Wat je voor reis/uitje zoekt en of je vanaf december of begin volgend jaar al open opties hebt, verlofdagen , ev reisideetjes.. enz.

Grtj
    An

7. Thomas72

Thomas72 New Member

Hey An
    Het klinkt heel leuk. .. ik heb zeker interesse... time is too short we should enjoy our life.....
    Laat maar iets weten.....

8. Magic Jimmy

Magic Jimmy New Member

Hey An,

Ik ben 38jaar uitv Loppem bij Brugge en zou graag in de periode van 8 januari tot 18 februari 2weken verlof nemen om te reizen naar de zon en de natuur. Grts

9. Morane

Morane New Member

Hallo An,

Indien je deze periode of asap wil hertrevert lett me know... Kunnen we verder afspreken.

Groetjes

10. tibi

tibi New Member

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie