voor begin september reisje zon ...tips graag

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door vlottemeid, 13 mei 2018.

Tags:
  1. vlottemeid

vlottemeid New Member

Wie ben ikzelf en wat zoek ik.
    Ik ben net terug van een leuke vakantie uit het prachtige andalucia.....10 dagen maar ben alleen geweest
    nu zoek ik iemand die net als ikzelf graag reis, vlot in omgang, mag wa meer luxe zijn maar mag evenzee leuk kleiner hotelletje zijn aan zee gelegen, zou heel graag Kroatie doen of Bulgarije ...of nog eens naar het mooie Kreta....sta voor veel open, portugal heb ik ook nog nooit bezocht.
    Ben jongerogende 40 plus dame maar zeker niet saai of ouderwets ....doe heel veel dingen graag....geen rugzaktoestanden dat liever niet....
    Graag oprechte reacties van mensen die een leuke vakantie willen minstens een weekje, ik zwem keigraag wellness mag ook ....
    ik kijk alvast uit naar een leuk reactie van een vlot persoon, een groepje zou ook wel leuk zijn....
    uiteraard moet het een beetje klikken, graag iemand uit regio Limburg of Vlaams brabant.....
    Tot hoors
    Karin

2. Morane

Morane New Member

Hallo Karin, ik heb net jou oproep gelezen en het spreekt me wel aan. Moest je nog niemand hebben en de plannen zijn nog steeds hetzelfde. Lett me know, wie weet kunnen zijn we elkaar reis buddies :)

3. vlottemeid

vlottemeid New Member

Hoi Morane,

vanwaar ben je wat is je leeftijd en wat verwacht je precies van mij als reisgenoot en welke bestemmingen wil je doen en zien..

4. Morane

Morane New Member

Hoi hoi,

Leuk dat je gereageerd hebt ☺️.
    Ikzelf ben van Antwerpen en 35 jaar jong . Volwassen, resoectvre en aangenaam gezelschap is altijd wel leuk om mee te reizen. Wat ik van mijn reisgenoot verwacht is dat hij/zij het naar zijn/haar zin heeft. Ieder heeft zijn vrijheid, geen must toestanden. Ik hou van zon, strand en zee. Liefst all(Ultra) inclusive, zalig genieten onder de stralende zon, omgeving en uiteraard het lekker eten. Kortom puur genieten. Bestemming te bespreken... ☺️
    Trouwens ik was vorige week nog in Marbella
    Groetjes en tot....

5. vlottemeid

vlottemeid New Member

6. vlottemeid

vlottemeid New Member

Hallo,

Wanneer zou je willen gaan ik begin september....vertrek 31/08 verlof is aangevraagd eerste 14 dagen september
    bestemmingen, Malta en Sicilie te combineren in 1 vakantie eventueel, Kroatie....Montenegro of Bulgarije
    stuur gerust naar busygirl at live dot be
    bedankt groetjes,
    K.

7. cole

cole New Member

Dubrovnik,Zadar,Split?met de auto naar Kroatie.

8. vlottemeid

vlottemeid New Member

oei ik ken u niet beetje raar dan en weet niks over u ….das goed als je de ander kent maar niet met een vreemde moet ook klikken hé...
    mail me anders

busygirl at live dot be

thanks

9. cole

cole New Member

Ik woon 20 jaar in België, werk in Nieuwpoort, ik ben geboren in Kroatië,
    Ik ben geïnteresseerd in mensen met wie ik kan reizen, het kan me niet schelen wie een vreemde is

Groetjes

10. vlottemeid

vlottemeid New Member

hoe oud ben je ik weet graag wie de ander is ....het moet klikken ook als reisgenoot

11. cole

cole New Member

Ik ben 45 jaar oud.

12. vlottemeid

vlottemeid New Member

mail me aub op

busygirl at live dot be

graag meer uitleg via die weg....en anders succes bij het vinden van iemand

13. cole

cole New Member

Ok,succes

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie