1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagske

Discussie in 'Over de site' gestart door browning GTS, 24 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. browning GTS

browning GTS New Member

Hallo,

zeg, kan iemand mij helpen, men vraag is, hoe kan ik een eerder geplaatst bericht wissen??

Groetjes, en alvast merci!!

Jan-Willem

2. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

Hallo Jan,

Dat is niet mogelijk. (Staat in de voorwaarden waarmee je bent akkoord gegaan bij het inschrijven op dit forum.)

Ik kan wel het topic sluiten als die door jou gestart is. Dan kan je geen reacties meer krijgen. dan moet je dat wel even doorgeven aan mij.

mvg
    Fred.

3. LeenVH

LeenVH New Member

Ik zat eigenlijk met dezelfde vraag als Jan-Willem, ik ben daarom eerst in FAQ gaan kijken en daar staat dat je wel berichten kan verwijderen/wijzigen. Dit door op het 'potloodje' te klikken. Maar ik zie dus nergens een potloodje staan bij mijn berichten.

@ Fred: als we dus geen berichten kunnen/mogen verwijderen, waarom staat er dan een ander antwoord bij de FAQ's? Allez kwestie om alles even op te helderen ;-)

groetjes
    en bedankt!
    Leen

4. Gecko

Gecko Active Member

Hi allemaal

Tot ik en Fred de situatie gaan ophelderen, moet ik wat details hebben : welke forum, welke bericht ( indien mogelijk, datum van het bericht), reden, en.

Ik kan altijd een bericht verwijderen, in theorie en in praktijk, dus afdeling "miseries" hoort ook bij mijn "job";)

Tot mails:)
    Gecko

5. Gecko

Gecko Active Member

Hi Leen

Ondertussen ben ik, via "FAQ", gaan controleren als het reglement veranderd is geweest ( ik zou toch moeten weten, niet ?!;)).

Je hebt gelijk, maar het kan goed zijn dat sommige functies van het nieuwe forum, uitgeschakeld zijn ( andere programmering).

Ik hou je op de hoogte. Beloofd .

Groetjes:)
    Gecko

6. Fred.

Het antwoord is reeds gegeven en is nog altijd van toepassing.

De FAQ (Frequently Asked Questions) of Veelgestelde vragen heeft niets te maken met de Regels / Algemene voorwaarden.

mvg
    Fred.

7. Gasthof Engel

Gasthof Engel New Member

Goed om te weten, dan neem ik aan dat een kort bericht aan de Administrator volstaat

8. Fred.

Inderdaad, of gewoon in de betreffende thread melden dat het gesloten mag worden. Dan kan een Moderator deze sluiten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina