Vragen voor een backpack

Discussie in 'Backpackers Forum' gestart door OzzyChick, 24 jul 2017.

1. OzzyChick

OzzyChick New Member

Ja ik had het over de reistas. Ik ga eens googlen, thanks.
    Reizen zou gratis moeten zijn voor de lieve mensen:p

Fred. vindt dit leuk.

2. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: (y) :D

OzzyChick vindt dit leuk.

3. OzzyChick

OzzyChick New Member

Ik ben er nog steeds niet aan uit. Reistas met wielen of toch backpack. Zelf ben ik, na veel googlen en zoeken, toch meer overtuigd van een reistas met wielen. Omdat hier meer ruimte in zit dan een backpack en daarnaast is het handig dat je hem kunt rollen. Daarnaast denk ik dat deze makkelijker in te pakken zijn, dan een backpack.

Alleen wanneer ik naar een winkel ga of online met een medewerker chat van verschillende bedrijven, raden zij toch allen aan om voor een backpack te gaan. Omdat deze steviger is.

Ik weet het niet meer haha:eek:

4. OzzyChick

OzzyChick New Member

Ik vind zelf de Eastpack Tranverz er fijn en praktisch uitzien

5. Fred.

Er is wel iets van waar. Maar als je ze normaal gebruikt en niet door het zand rijdt met je koffer gaan deze even lang mee. De wielen, het handvat en scharnieren zijn meestal de zwakke punten.
    Ik heb 2 jaar met een backpack rondgereisd en 17 maanden met een koffer. Deze hebben het prima uitgehouden tijdens de reis en zijn serieus mishandeld geweest (veel te zwaar geladen, door het zand en water) geen probleem.
    Als je geen zin hebt om je backpack altijd te dragen ga voor een koffer. Ik zie veel mensen switchen na een paar weken ginder. Zowel naar koffer als backpack.
    Dit is de koffer waar ik tegenwoordig mee reis.
    Samsonite Lite-Shock Spinner 75cm Zwart - samsonite.nl

Dit is hoe skyscanner ze test :D(y)
    Best Luggage Reviewed: 8 Suitcases Tested to Destruction

Maar hou er ook rekening mee dat een sterke koffer zwaar is. Daarom heb ik de middenweg gekozen. De Lite shock is ideaal en weegt minder dan mijn backpack!
    Kies voor wat jij het liefste hebt, jij moet er een jaar mee rondreizen.

6. OzzyChick

OzzyChick New Member

Hahah dat filmpje, arme koffers.

Ik denk dat ik dan toch de Eastpack Tranverz maat M (78 liter) ga kopen, ik mag deze gratis retourneren en laten bezorgen. Dus dat is wel handig.

Fred. vindt dit leuk.

7. OzzyChick

OzzyChick New Member

Wat/hoeveel neem je eigenlijk mee voor een jaar.

8. Fred.

Dat is bij iedereen verschillend, maar neem niet te veel mee. Ginder hebben zo ook winkels als je iets nodig hebt. Als het versleten is gooi je het weg en koop je nieuw.
    Ik heb altijd voor 10 dagen ondergoed bij, dus elke 10 dagen wassen. Misschien neem ik volgende keer een paar extra mee zodat ik 2 weken verder kan. Wassen kost meestal $ 3-5 en drogen $2 -4 dus als je wat langer verder kan is dat wel handig. Verder had ik 5-6 paar kleren bij.

9. OzzyChick

OzzyChick New Member

Oh 14 dagen is een goede aanname, kleine kledingstukken zoals sokken kunnen evt ook met de hand. En inderdaad kun je in Australiƫ prima shoppen en benodigdheden halen. Dan ga ik maar een lijstje op stellen met wat ik nodig denk te hebben.

Fred. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie