Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vriendengroepje 27-35 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Lijkt me leuk! Ik wil ook graag aansluiten. De locatie maakt niet uit, ik pas me wel aan. Ik ben oorspronkelijk van de Noorderkempen. En ben bijna 32
Laat maar iets weten!

Groetjes
Tay

Heeft er iemand een voorstel? Zijn jullie eerder iemand om op een avond eens samen iets te gaan drinken? Of zijn jullie wat sportiever? In welke richting mag ik iets gaan zoeken?
PS Voor de sportieve mensen onder ons... Ik heb een groepje ingeschreven voor laakdal zonder grenzen op 25/08. Er kunnen nog enkele personen (4) deelnemen in mijn team.
www.laakdalzondergrenzen.be
Jullie mogen me zeker altijd mailen (jessivvl@hotmail.com)
Vanwege mijn werk heb ik overdag geen toegang tot mail en/of GSM. Héél vervelend!!! Maar na 2 jaar went het ondertussen wel

Groetjes
Jess

Voor mij is een avond samen iets gaan drinken zeker een goed plan!
Dat weekend doe ik al mee aan de Oxfam Trailwalk ;-), anders graag.
grtjs
Sofie

Iets gaan drinken lijkt me wel leuk, maar iets sportiever mag ook zeker!
Laakdal zonder grenzen lijkt me echt wel leuk, echter heb ik dan al een weekendje weg gepland.

Groetjes,
Jeff

Hoi allemaal,

Ik heb gisteren ook een mailtje gestuurd naar Jess.
Misschien moeten we een whatsapp groepje maken zodat we daar verder kunnen afspreken.
Mail jullie nummer door naar bart.hendriks@gmail.com en dan zal ik het groepje aanmaken.

Groetjes

Hoi iedereen!

Hier zijn enkele voorstellen (telkens met een etentje achteraf natuurlijk)
- bowlen
- escape room
- fietstoertje in Zeeland (dag uitstap)
- geocaching
- spelletjesavond (in een café of bij iemand thuis? Hier gaat niet vermits ik nog thuis woon)

De personen die geïnteresseerd zijn, kunnen jullie aub jullie mailadres geven? Dan maak ik een doodle met enkele data (zal wel pas eind volgende week zijn vermits het nu enkele dagen heel druk gaat worden)

Ik tel ongeveer een 12 geïnteresseerde personen.

Groetjes
Jess

Thx iedereen! Ik heb 5 mailadressen binnen: nl. van Poppey, Jeff VH, Tay, Juf Stephanie, Cindy Marreel.

Zijn er nog geïnteresseerden om aan te sluiten?

Groetjes
Jess

Hoi Jess ( en anderen),

Heb jou een e-mailtje gestuurd met mijn e-mailadres in.
Ook wel interesse. Man, 30j uit Geel

Thomas

Hallo iedereen,

Normaal hebben jullie een doodle ontvangen. Graag deze invullen met naam - leeftijd - woonplaats. Zo weet iedereen wat voor een samenstelling het groepje heeft en zo weet ik waar ik ergens een activiteit kan zoeken.
Ik ga wel wachten om iets effectief te plannen als ik weet met hoeveel we zijn.

Degenen die nog graag willen aansluiten... Jullie mogen me steeds mailen: jessivvl@hotmail.com

Groetjes
Jess

Save the date!

Zaterdag 1 augustus ;-)
Meer details volgen nog.
Voorstellen zijn altijd welkom!

Groetjes
Jess

Dag Jess.
Is het niet 1 december dat je bedoelt? Anders zou je wel zeer ruim op tijd zijn ;-)

Groetjes,
Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...