vrij van 10/08 - 23/08 wie wilt reizen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Take5
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Take5

New Member
ik (man 32 jaar) sta open voor verschillende bestemmingen en soorten reizen ( rugzak, avontuur, beetje comfort etz etz)
ben net terug van een reis van 4 weken en heb nog 2 weken verlof.
wie heeft er zin om een reisje te doen?

oost blok?
balcan?
zuid europa?
noord europa?

Hallo,

Ik heb toevallig ook volgende week een week vrij, maar absoluut geen plannen.
Ik had eraan gedacht om te gaan liften richting het zuiden (en coachsurfing te overwegen onderweg). Kwestie van het een beetje goedkoop, avontuurlijk en zonnig te houden. :) Maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit.
Wat had jij in gedachten?

Groetjes,

Elke

Dag Elke,

met liften verlies je te veel tijd......couchsurfing oké, maar dan heb je minder vrijheid.
ik heb paar ideeen
istanbul + izmir of een oostblok - balcan of goedkoop ryanairvlucht naar zuid europa ( griekenland vb) hostel / kamperen

wat denk je er van?

Istanbul spreekt me eigenlijk wel aan. :-)
Oostblok/balcan zeker ook wel... en dan vooral omdat je daar wel wat opties voor kamperen/hiking hebt. Het zijn natuurlijk twee verschillende soorten reizen. Waar gaat jouw voorkeur naar uit? En hoe zou je erheen gaan?

In feite ben ik een super-Noorwegen-fan en ik zie net dat je Noord-Europa ook overweegt? De Lofoten staan anders ook nog op mijn verlanglijstje. Alleen moet het weer dan wel een beetje meezitten en ik weet of niet of een week dan niet nogal kort is.

Ideeën genoeg dus. Laat maar weten wat je denkt. :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan