Vrij van 26 juni tm 17 juli. Waar gaan we heen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert1976

New Member
Hoi ik ben een leuke hetero single man van 40 die er even tussenuit wil. Ik ben vrij van 26 juni tm 17 juli. Daartussen wil ik 1 of 2 weken weg.

Alleen is ook maar alleen, dus misschien is er iemand die in dezelfde periode wat wil doen.

Ik vind reizen super en heb dan ook al vele mooie reizen gemaakt. Nu één met jou ? (Of misschien wel met een klein groepje)

Dag Robert,
Als waterliefhebber is Kroatië mijn ideale bestemming.
Ik ben een alleenstaande vrouw van 43j uit Varsenare (dichtbij Brugge).
Dit pakket heb ik samengesteld voor 5 dagen van ma 26/07 tot za 1/07/2017
★★★★ Apartments Success, Kožino, Kroatië appartement 4 pers voor 310€
Vliegticket Ryanair 111€ (+ kosten ruimbagage)
Huurwagen Volkswagen Polo 42€ voor 5 dagen
totaal +/- 350€ voor 5 dagen
Ik hou vooral van de natuur en de meren van Plitvice, natuurpark Krkawatervallen en de Kornati eilanden staan op de agenda.
Daarnaast minimum een ochtend- en avondplons in het zwembad of zee (snorkelen).
Geïnteresseerd?
Groetjes, Isabel

Hoi Isabel. Voor mij is kroatie een nieuw land dus dat vind ik leuk.
Qua datum is het ook prima dus.
Ik wil graag wat zien van het land. Maar begrijp dat je dat ook wilt. Wil je puur de natuur of ook wel een stadje bezoeken?

Voor mij is vooral de natuur belangrijk, voor de zee (en zeediertjes) klopt mijn hart sneller.
Toch ben ik geen strandligger, ik maak graag (kortere) wandelingen om dan op een terrasje te genieten van het mooie leven.
Maar niets weerhoudt er je ervan om ook eens een stadsbezoek te doen, misschien krijg je me zo ver om mijn interesse te verbreden.
Via facebook heeft er ook iemand gereageerd op mijn vraag, ik zou morgen normaal gezien antwoord krijgen. Maar als je zin hebt om met 2 vrouwen op schok te zijn...
Ik heb nog niets geboekt dus hoe sneller hoe beter en hopelijk zijn het beoogde appartement en vliegreis nog niet volgeboekt.
Ik woon in Varsenare (bij Brugge), zin om eens af te spreken?
Misschien met een mailtje naar [email protected]
Het kleikot is een eigen zaakje waar ik mee begonnen ben.

Een strandligger ben ik zeer zeker ook niet. Met 2 vrouwen heb ik geen probleem. Gezelliger met meer toch. Ik wil alleen niet met 30 man tegelijk op vakantie maar met 2, 3, 4 of 5 prima
Ik ben dus wel geintresseerd eerlijkgezegd.
Ik zal je een mailtje sturen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan