vrijgezellenvakantie Eind september - eerste week oktober ? laico djerba?

Status
Niet open voor verdere reacties.
afspreken

hoi je kan mij bereiken via [email protected]

ik ben nu terug thuis was een weekje in slovenië, prachtige natuur.
Toffe mensen ontmoet veel fun enkel spijtig dat het maar bleef regenen.

Dus laat maar iets weten wanneer jullie zouden afspreken om elkaar eerst eens te leren kennen of zo. Vanaf volgende week werk ik terug op normale kantooruren dus dan kan ik niet. S avonds wel en in t weekend ook.

Groeten

hey

Ik heb gehoord dat er op djerba niks te doen is. Er is daar niks om uit te gaan ofzo. Je moet al in het hotel blijven. Klopt dat?

groetjes

Helaba
Alles hangt ervan af wat je wil natuurlijk...echt superveel is er niet te zien in djerba zelf, eens een leuk marktje, hoofdstadje van djerba bezoeken, eens gaan paardrijden, een leuke wandeling langs het strand.
De reisorganisator zelf organiseert wel zaken hoor naar de woestijn, naar nomadendorpen in de woestijn (vond ik wel de moeite eens te zien).

Voor uit te gaan zijn wij nooit buiten het hotel geweest... was eigenlijk niet nodig, er is een leuk cafétje daar of waterpijp cornertje en de shows duwen tot na 23u. Daarna is er disco zowieso tot 2u maar wij hebben vaak tot 4u staan shaken. Bovendien zit de drank in de disco tot 2u in de prijs terwijl je buiten het hotel er terug voor moet betalen.
Thangt er dus echt vanaf wat je wil. Als je elke dag van smorgens vroeg tot savonds laat wil uitstappen doen is djerba niet de beste plaats, als je gewoon je wil amuseren en een relaxdagje wil afwisselen met een marktje doen, eens gaan paardrijden, quad, jetski en een uitstapje naar de woestijn dan zal je je wel amuseren.
grts
evelien

hey

Ik heb gehoord dat er op djerba niks te doen is. Er is daar niks om uit te gaan ofzo. Je moet al in het hotel blijven. Klopt dat?

groetjes

Evelien wat jij omschrijft is waar ik naar op zoek ben.
Als ik constant wil uitgaan, dan ga ik wel naar een van de zovele festivals.

Kun je eens een link geven naar waar ik kan boeken of zo? Mail me maar
[email protected] of voeg maar toe op msn

Hallo hallo
gezien het nu toch al begin juli is wordt het denk ik tijd om hier een beslissing te gaan nemen...
zijn er nog leuke meiden die willen meegaan??? het wordt echt leuk, relaxen aan het strand, genieten van het zonnetje, een lekkere frisse duik in het zwembad, een maffe club dans meedansen, een cocktailke voor het eten, een siesta in de zon, een marktje bezoeken, een uitstapje naar de woestijn, een tochtje op een paard bij zonsondergang op het strand, een avontuurlijke quad uitstap of met de jetski, s avonds een leuke show en feestje vieren...
dus meiden laat iets van jullie horen.

Superplan!

Dag,

Ik vind het een super goed idee.
Ik zal sowieso een mailtje sturen naar [email protected].
Even voorstellen, ik ben Michiel. Man, 24 jaar en kom uit Nederlands-Limburg. Als ik het goed gelezen heb is de planning om rond de 28ste te vertekken?

Groeten,
Michiel

hey

Dag Eefje,

Ik ben Jan 28 jaar en woon in regio Dendermonde. Misschien ben ik wel geïntresseerd. mijn mailadres is [email protected].

Ik zit ook op msn.

Hopelijk hoor ik snel iets van jou.

groeten
Jan

Dag allemaal

Ik ben een 26 jarige spontane meid die nog op zoek is naar reispartners voor een vakantie eind september. Ik ben een aantal dagen terug van een fantastisch hotel (reeds in oktober ook eens geweest) en zou enorm graag terug gaan. Het gaat hier om het hotel laico djerba (vroeger karthago djerba genoemd). Het is een vrij groot hotel maar eind september zit het niet meer vol wat ideaal is. De kamers zijn vrij ruim en worden elke dag proper gemaakt, enorm groot zwembad, aan het strand, lekker eten en een superleuk en groot animatieteam (nu in juni 40 man in juli en augustus zijn ze met 50 ik verwacht een 35 tal zeker in september). Niet opdringerig maar doen leuke activiteiten en geven zeer goede shows.
Disco in het hotel met goede muziek.
Voor en all in van 9 dagen heb ik deze keer ongeveer 600 euro betaald wat ik niet echt overdreven vind.
Ik zou enorm graag een grote groep mensen samenbrengen zodat we zeker een superleuke vakantie hebben.
Temperatuur in september zal toch gemiddeld rond de 28 graden zitten.
Iemand zin om mee te gaan???
groetjes
Eefje

Samenkomst

Nu zondag 26 juli zouden we normaal gezien samenkomen met iedereen die interesse heeft. Zo kunnen we kijken of het klikt... en eventueel bespreken wanneer we op verlof gaan.
Voor iedereen die interesse heeft: laat zeker en vast iets weten.
Grts
Evelien

hallo!!

lijkt me een leuk idee. ligt jullie datum al vast of kan dat nog veranderen ( vb naar begin september?)

Groetjes!!

Hallo
sorry de periode ligt al vast. We vertrekken met zn 5en (2 mannen en 3 vrouwen) richting djerba op 28 september om ons daar 9 dagen te amuseren, dingen te bezichtigen, van het mooie weer genieten, mee te doen met de activiteiten van het hotel en s avonds een dansje te placeren.
kijk er echt naar uit.
morgen boeken we normaal gezien
groetjes

begin september?

Hey,

Einde september is voor mij wat moeilijk, ik zoek mede reizigers voor begin september Loret de mar spanje...ben 32 maar voel me wel wat jonger...

Bert

hey
zoals er al staat: periode en bestemming liggen al vast
we hebben met zn 5en allemaal al verlof aangevraagd en de boeking gebeurt één dezer.
Zoals jij zot bent van jouw bestemming ben ik verliefd geworden op het hotel en vooral de mensen daar, de sfeer, gewoon zalig

Hey,

Misschien ben ik al te laat, maar ik zie het ook volledig zitten. Ik ben zelf op zoek naar een reisgenoot of genoten voor een zonvakantie van 10 dagen, vertrekkend in de week van 21 september en terug ten laatste 4 oktober.

Groetjes,
Sylvia.

Hallo

We hebben reeds geboekt... op 28 september vertrekken we tem 6 oktober !!
9 dagen genieten !
3 vrouwen en 2 gasten t wordt super !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan