Hi,
lijkt me leuk.
Misschien moeten we dan eens samenkomen een van deze dagen?
Hoeveel mensen willen er al mee?
Dag allemaal
Voor iedereen die interesse heeft: stuur me aub een mailtje op velien@yahoo.com zodanig dat ik jullie kan mailen voor een datum en plaats.
Groetjes
Evelien
hey
Ik heb gehoord dat er op djerba niks te doen is. Er is daar niks om uit te gaan ofzo. Je moet al in het hotel blijven. Klopt dat?
groetjes
Dag allemaal
Ik ben een 26 jarige spontane meid die nog op zoek is naar reispartners voor een vakantie eind september. Ik ben een aantal dagen terug van een fantastisch hotel (reeds in oktober ook eens geweest) en zou enorm graag terug gaan. Het gaat hier om het hotel laico djerba (vroeger karthago djerba genoemd). Het is een vrij groot hotel maar eind september zit het niet meer vol wat ideaal is. De kamers zijn vrij ruim en worden elke dag proper gemaakt, enorm groot zwembad, aan het strand, lekker eten en een superleuk en groot animatieteam (nu in juni 40 man in juli en augustus zijn ze met 50 ik verwacht een 35 tal zeker in september). Niet opdringerig maar doen leuke activiteiten en geven zeer goede shows.
Disco in het hotel met goede muziek.
Voor en all in van 9 dagen heb ik deze keer ongeveer 600 euro betaald wat ik niet echt overdreven vind.
Ik zou enorm graag een grote groep mensen samenbrengen zodat we zeker een superleuke vakantie hebben.
Temperatuur in september zal toch gemiddeld rond de 28 graden zitten.
Iemand zin om mee te gaan???
groetjes
Eefje
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?