vrijwilligers gezocht

Gigi1978

New Member
Wij zoeken vrijwilligers die met alle voorkomende werkzaamheden willen helpen. Het betreft een boerderij met paarden, ezels, geiten, varkens, honden en katten. De dieren, vooral de paarden staan centraal in deze. We leven met natuur en paard en heel bewust. Spiritueel aangelegd en veelal op gevoel en energie gebaseerd.
De werkzaamheden zijn oa houten zagen, omheining weghalen en/of neerzetten, dieren verzorgen, het land opruimen(32hectaren) , huis renoveren en dergelijk. Het verblijf is gratis maar niet vrijblijvend. Enige inzet vereist. Eten verzorg jezelf en de werkuren is minimaal 4 tot 6 uur. Alles is bespreekbaar.

Meisje

New Member
Wij zoeken vrijwilligers die met alle voorkomende werkzaamheden willen helpen. Het betreft een boerderij met paarden, ezels, geiten, varkens, honden en katten. De dieren, vooral de paarden staan centraal in deze. We leven met natuur en paard en heel bewust. Spiritueel aangelegd en veelal op gevoel en energie gebaseerd.
De werkzaamheden zijn oa houten zagen, omheining weghalen en/of neerzetten, dieren verzorgen, het land opruimen(32hectaren) , huis renoveren en dergelijk. Het verblijf is gratis maar niet vrijblijvend. Enige inzet vereist. Eten verzorg jezelf en de werkuren is minimaal 4 tot 6 uur. Alles is bespreekbaar.
hallo ,

Ik ben wel geïnteresseerd. Waar is die boerderij? In welk land bedoel ik...?

wanneer zal het vrijwilligers werk doorgaan? Ik ben NL wel niet onmiddellijk vrij....maar daarna wel voor een lange tijd indien nodig....
Ik ben een vrouw van 35 en werkzoekend momenteel...
het vliegticket is wel zelf te betalen en te boeken veronderstel ik....????

Vriendelijke groeten

Katrien Lauwers
katrienlauwers88@gmail.com

Gigi1978

New Member
Hallo,

We leven in het departement Creuse in midden Frankrijk.
Vrijwilligers zijn altijd welkom. Handig is wel dat men minimaal een week verblijft, er is geen maximum.
Vragen zijn altijd welkom.

Gr Gigi

Bovenaan