Indiaantje
New Member
Ik zou voor de eerste keer in mijn leven vrijwilligerswerk willen doen in het buitenland. Ik ben er nog niet echt uit wat ik precies wil doen en daarom wil ik hier eens vragen of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en mij mss wat nuttige links kunnen geven of eventueel hun ervaringen willen beschrijven. Misschien kan iemand me ook iets zeggen over het budget en de procedures om dit te mogen doen...
Het zou voor de maanden juli/augustus zijn en ik wil niet te snel terug thuis zijn.
Druiven plukken in Frankrijk, me inzetten voor de natuur/milieu of werken met mensen, he maakt niet zozeer uit...
Ik ben wel reeds 29 jaar en zou liefst vanal dan ook in contanct komen of reizen met mensen van mijn leeftijd of ouder. Al heb ik absoluut geen probleem met jonge 20'ers..
Who knows, vind ik hier wat info...Thanks!
Het zou voor de maanden juli/augustus zijn en ik wil niet te snel terug thuis zijn.
Druiven plukken in Frankrijk, me inzetten voor de natuur/milieu of werken met mensen, he maakt niet zozeer uit...
Ik ben wel reeds 29 jaar en zou liefst vanal dan ook in contanct komen of reizen met mensen van mijn leeftijd of ouder. Al heb ik absoluut geen probleem met jonge 20'ers..
Who knows, vind ik hier wat info...Thanks!