J Joyce1992 New Member 25 nov 2016 #1 Beste allemaal, Op 4 januari vertrek ik naar Zanzibar, om daar 7 weken vrijwilligerswerk te doen bij het familiehuis van SOS kinderdorpen. Ik ga alleen heen en het begint nu toch echt wel spannend te worden. Zijn er meer mensen die vrijwilligerswerk op Zanzibar hebben gedaan of gaan doen? Groetjes, Joyce
Beste allemaal, Op 4 januari vertrek ik naar Zanzibar, om daar 7 weken vrijwilligerswerk te doen bij het familiehuis van SOS kinderdorpen. Ik ga alleen heen en het begint nu toch echt wel spannend te worden. Zijn er meer mensen die vrijwilligerswerk op Zanzibar hebben gedaan of gaan doen? Groetjes, Joyce
Char89 New Member 6 dec 2016 #2 Dat klinkt heel leuk! Via welke organisatie heb jij dit gepland? Ik heb interesse!
J Joyce1992 New Member 6 dec 2016 #3 Hoi Char! Ik doe het via de organisatie 'doingoood'. Zoek jij Vrijwilligerswerk Zanzibar? Bekijk de projecten! Bij deze de link!
Hoi Char! Ik doe het via de organisatie 'doingoood'. Zoek jij Vrijwilligerswerk Zanzibar? Bekijk de projecten! Bij deze de link!