Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vrouw 26j zoekt buddy M/V/X voor actieve reis eind juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

ManouL

New Member
Hela!
Ik ben een spring-in't-veld van 26 jaar en op zoek naar een reisgenoot voor de laatste 2 weken van juli.

Ikzelf zit niet graag stil en zou dus graag een actieve vakantie doen waar ook af en toe ruimte kan gemaakt worden voor een uitslaapdagje . Ik dacht aan hiken, kamperen, rondtrekken of eventueel leren surfen/duiken. Aangezien ik maar 2 weken de tijd heb lijkt me ergens in Europa het meest haalbaar maar alles is nog mogelijk, ik ben niet kieskeurig en sta open voor ideeën!

Ook slechts een gedeelte van ons verlof samen doorbrengen en nadien de wegen terug scheiden is voor mij een optie. Enige vereiste is een spontane babbel en een toffe tijd samen!

Groetjes,

Manou

Hi Manou,

Ik ga op een roadtrip met een cabrio van camping naar camping vanaf 21 juli.

Dan doen we Normandië -> Bretagne -> zuidwest Frankrijk -> noord west Spanje -> midden Portugal en zuid Portugal aan. Op Normandië na blijven we overal 2 nachten. Dus per stop ruim 1 dag om leuke dingen te doen.
Op Faro, vlak bij de laatste stop is een luchthaven waar ik je af kan zetten.

Laat maar weten of je interesse heb.

Groetjes,
Arnoud

Dag Manou,

Ik ben ook op zoek naar een travelbuddy. Ik heb nog niets gepland maar ik zou wel graag vertrekken. Actievere vakanties genieten ook meer mijn voorkeur. Maar, indien het klikt, kunnen we samen onze ideeën bijeen leggen en zien of we samen iets tofs vinden.
Als je nog niemand hebt gevonden en je bent geïnteresseerd, dan hoor ik het wel van jou.

Groetjes, Diederich.

Manou, van maandag tot zaterdag week van 19 juli hiking 'Polaronda trek' in italië. zin om mee te gaan?
mvg
Gert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...