Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vrouw gezocht voor Last minute snorkelen naar Bonaire of Egypte met Caroline (49)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caroline1973

New Member
Lekker veel snorkelen
Ik sta open voor diverse accomodatiesoorten: appartement, hotel, all inclusive

op Bonaire, warme zee, hele goede restaurants.
Ik ben er in november geweest en wil weer !!
Tui vlucht €515 retour op 21 en 28 januari.
Verder heb ik een appartement gezien voor € 818
All inclusive naar Marsa Alam in een hotel met mooi huisrif vind ik ook oké

Leuk als je reageert !

Laatst bewerkt:
Hi Caroline,
Ik ben ook op zoek naar een sportieve reismaatje die gek is op snorkelen. Egypte naar Marsa alam is mijn voorkeur voor de betaalbaarheid en vanwege hun mooie goed bereikbare riffen vanaf het strand!
September is een goede tijdstip om te gaan. Minder heet dan.
Hopelijk snel iets van je te horen.

Hallo Nita,
Ik heb al maanden niet gekeken op het forum en zie je bericht net voor de eerste keer.
In Marsa Alam ben ik geweest en daar zou ik zeker nog een keer heen willen, maar ik weet nog niet hoe mijn vakantieplanning voor volgend jaar eruit gaat zien. Waarschijnlijk in januari naar Bonaire en in september met een vriendin naar Ibiza. Maar dat vind ik niet genoeg, hihi, ik wil zeker ook rond mei weg, maar heb nog geen idee waar naartoe. Egypte is dan te warm denk ik en ik wik ook even aankijken hoe de situatie met Israel zich daar ontwikkelt. Mei is voor mij prima in zuid europa. Is er een bestemming waar je dan heen zou willen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...