Vrouwelijk reisgenootje (30 - 45) gezocht Kos september

Status
Niet open voor verdere reacties.

inge84

Member
Ik zoek iemand die halverwege september 8 dagen met mij mee wil naar Kos (Griekenland) om lekker te chillen aan het zwembad, wat te shoppen, heerlijk te eten en drinken en genieten van al het moois wat Kos te bieden heeft (ga ook graag eens cocktails drinken op de barstreet).

Ik ben 39 maar voel me een stuk jonger :-)

hai inge

ik gezelkige meid zoek net als jou ook een gezellig reismaatje
maar ook voor mei juni
ik ben 42 maar voel me net als jou stuk jonger

grt mar

Hey Marjo,

Leuk dat je reageert! Lijken de dingen die ik heb opgesomd aan "activiteiten" ook leuk?

Ik kan helaas in mei of juni niet maar sta zeker open om verder kennis te maken 🤗

hey hja juist een combi vakantie ik ben geen type die 8dgn aan strand of zwembad kan liggen

Ik zoek iemand die halverwege september 8 dagen met mij mee wil naar Kos (Griekenland) om lekker te chillen aan het zwembad, wat te shoppen, heerlijk te eten en drinken en genieten van al het moois wat Kos te bieden heeft (ga ook graag eens cocktails drinken op de barstreet).

Ik ben 39 maar voel me een stuk jonger :)
Hi Inge, ik las jouw bericht en het spreekt mij wel aan. Ik ben ook rond jouw leeftijd. De inhoud van jouw vakantie komt overeen met wat ik zoek. Zullen we contacten?

Laatst bewerkt:
Hey Inge, Kos in september spreekt mij ook wel aan. Er zijn ook een aantal oude ruïnes op Kos en dat vind ik altijd wel interessant, ben jij daar ook in geïnteresseerd of wil je echt meer de stad in?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan