Vrouwelijk reisgezelschap gezocht voor augustus 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo reizigers,
Ik zoek vrouwelijk reisgezelschap om in augustus 2017 te reizen. Ik heb verlof van 31 juli tot en met 20 augustus. Ben een 39 jarige verpleegkundige uit het gentse. Reis graag, hou van afwisseling ontspanning , zon , zee strand maar ook cultuur, lekker eten , sportactiviteiten enz,...
Voorkeur bestemmingen: zonnige oorden of tropische bestemming. vb Portugal, Italië, Bali, Japan, Zuid Afrika,Brazilië,...
Wie zich geroepen voelt laat maar van zich horen.

Hey Sofie,
Ik kan 10/12 dagen vrijmaken in augustus. Dus moest je nog interesse hebben kunnen we misschien eens afspreken om te zien of het klikt en eventueel verdere details te bespreken.
Fijn weekend alvast gewenst!

Hallo Stefanie,

Ik heb zeker interesse hoor. Ik werk nu als verpleegkundige overdag. Dus ik ben vrij na 17 u .
Laat gerust weten wanneer het voor jou es past om af te spreken.
Prettig weekend.
Groetjes Sofie

Hoi Sofie,
Ik werk als administratief bediende te Heist-op-den-Berg, ik ben vrij na 18u. Woensdag avond, zaterdag of zondag namiddag kan ik afspreken.
Het is natuurlijk wel een eindje rijden voor ons beide :) Misschien kunnen we ergens in het midden afspreken? (ik had gedacht aan centrum Bornem)
Groetjes!

Hey Stephanie,

Je voorstel lijkt me een goed idee. Ga alvast enkele dagen dat ik vrij ben doorgeven.
Ik ben 11/2, 18/2, 22/2, 25/2, 26/2 1/3
Dat is al tot aan krokusvakantie.

Nog een prettige avond !
Groetjes Sofie

Hey Sofie,

Ik moet eind deze maand mijn vakantie doorgeven, dus ik zou 11/2 voorstellen, ergens vanaf 13 uur?
Heb google maps nagekeken; in de Boomstraat 78, Bornem is een Lounge "Jam", dus misschien kunnen we daar afspreken?
In dezelfde straat is ook Bornem Travel. Maar ik zal alvast eens langs het reisbureau gaan en enkele boeken meenemen voor eventuele inspiratie!

Fijne avond!
Groetjes, Stefanie

Goede morgen Stefanie,

11/2 13u aan Lounge Jam staat hier al in mijn agenda genoteerd!

tof dat je al eens langs het reisbureau gaat voor eventuele reisinspiratie!

Maak er een fijne dag van !
Groeten Sofie

Dag Sofie en Stefanie,

Ik veronderstel dat jullie al samen een reisplan hebben gemaakt.
Maar je weet het nooit, dus ik ga het erop wagen:)
Ik ga in juli met 2 vriendinnen naar Indonesië. Maar ze kunnen maar tot 27 juli blijven. Dus ik zoek nog iemand om verder te reizen naar Java en Bali.

Mocht het toch niks worden, alvast een goede reis allebei!

Groetjes,
Berivan

Hallo reizigers,
Ik zoek vrouwelijk reisgezelschap om in augustus 2017 te reizen. Ik heb verlof van 31 juli tot en met 20 augustus. Ben een 39 jarige verpleegkundige uit het gentse. Reis graag, hou van afwisseling ontspanning , zon , zee strand maar ook cultuur, lekker eten , sportactiviteiten enz,...
Voorkeur bestemmingen: zonnige oorden of tropische bestemming. vb Portugal, Italië, Bali, Japan, Zuid Afrika,Brazilië,...
Wie zich geroepen voelt laat maar van zich horen.

Tja, Java Bali of eilandhopping Indonesie voor +/- 14 dagen staat ook nog op mn "bucketlijst"als ervaren reiziger.
Ben gehuwd maar echtgenote gaat niet graag zo ver en liet me daar steeds vrij in. Laat maar iets weten als er nog een sportieve mannelijke meertalige 50+ bijmag (in aparte kamer uiteraard) Samen leuke reis en cultuur beleven is de essentie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan